G2M Superfriends

Friday, August 5, 2011

KURAP lama BERDARAH kembali

Kurap lama berdarah kembali. Eh silap, terseliuh lama berbunyi kembali la.. Eh, betul kah ayat aku ni.. ehehehe.. Hantam ja lah. Tak tau lagi nak letak tajuk apa. Wahaha.

Aku nak cerita, awal pagi tadi saat terlalu bersemangat nak cuci muka untuk  sahur, entah macam mana aku boleh tergelicir dalam bilik mandi tadi. Lol. Sakitnya kaki aku terlipat hanya Allah swt yang tahu. Ujian di pagi puasa. Huhu..


Dulu aku pernah tulis entri kaki aku terseliuh akibat main badminton. KLIK SINI. Nampaknya pergelangan kaki yang belum sembuh sepenuhnya tu kembali menyengat. Sakit sangat.  Nak suruh mak tolong urutkan dia dah masuk sambung tido. Terpaksa lah urut pakai tangan sendiri ketika ini.. weeeew~, saketnyaaaaaa... (",)

Ok lah, selamat menunaikan solat Subuh n selamat menjalani ibadah puasa ya. Eh, puasa ke berapa dah entah ni? Tak perasaan plak nak kira. Hehehe..

p/s: Harap2 kaki ni tak cari hal lagi untuk aku driving p sekolah.. huhuhu

~HADAPI DENGAN SENYUMAN~

32 comments:

Kancil 8349 said...

Kesiannya kau dil, minta cutilah...

Abby Salvatore said...

Letak ais kat kaki tu...mana boleh terus urut...
get well soon ya.:)

hari ke-5 puasa btw..:P

Gen2Merah said...

Kancil 8349---> tak bole ums.. pagi ni aku kena observe budak2 praktikum ni.. kang minggu depan tak sempat.. kaki pun dah beransur pulih sikit2 ni/.. ekeke

Gen2Merah said...

Abby Salvatore----> owh mcam tu ya? rupanya letak ais dulu,.. saya lak terus urut menahan sakit.. ehehe

tahnx, puasa ke 5 rupanya.. wahaha

cik tikah said...

lor, camne boleh tergelincir. lain kali hati2 taw gen2merah :)

aimie amalina said...

hayooo
dugaannye pose ni aihh
semoga cepat sembuhh
bawa2 medication eyh!

Eleeyanee said...

kecian adiku sorang nie...

Awan Biru said...

Ada juga yang tekap dengan tuala panas. Awan dulu kena urut dengan ubat gamat. Sakitnya sampai bengkak. Cuba letak alas 'anti-slip' kat lantai licin tu jadi kemalangan macam tu dapat dihindarkan.

Prince Halilintar said...

bersabarlah hadapi ujian itu..harap lepas ni lbh berhati2 lagi terutama bila ke toilet..hehe

Gen2Merah said...

cik tikah----> ada kesan sabun d bawah lantai tu... tu yang terus tergelincir jatuh... ekeke

Gen2Merah said...

iya-iya, nak p berurut2 lah ni.. cakitt,... ehe

Gen2Merah said...

Awan Biru----> iya, itu lah yang diusahakan agar lantai tandas tu tak licin lagi... ehehehe. skrg ni kaki membengkak

Gen2Merah said...

Prince Halilintar----> heheheh.. terima kasih ya... hati2 d mana saja

Gen2Merah said...

Eleeyanee----> ehehehe... kesian je ke Iliani? tolong lah urut2 kan sekali.. ehehe

asamasin said...

kecian..g urut la...bru bes.. :D

Gen2Merah said...

asamasin---> dah urut.. peritnya sangat perit... ehehe

Hanis Azla said...

aduh.. dugaan di pagi hari yer.. harap2 lekas sembuhnya.. take care..

H.J said...

ujian di bulan ramadhan tu gen2..hehe

cayob said...

Promosi :
Salam, ini nak beritahu....sya nak promosi blog..siapa2 je....jom lah ikut....sepanjang bulan ramadan ini. Sokong kawan2 geng....

pergi je di http://cayob.blogspot.com/2011/08/segmen-c-ayob-promosi-blog-secara.html

aizamia3 said...

lah.. kesiannya...
ai pulak pernah terseliuh kat bahagian pinggang masa xtvt lompat tinggi masa sekolah dulu..

dan kesannya pun masih ada sampai sekarang.. pernah mc gara-gara menahan sakit teramat..

Gen2Merah said...

Hanis Azla ----> terima kasih banyak2 ya... harap semuanya ok..

Gen2Merah said...

H.J---> iya, ini lah namanya ujian d hari puasa. ehehe

Rai said...

laa..macam mana lah boleh tergelincir..hati2 lain kali.. bahaya tu..

Gen2Merah said...

aizamia3---> oh ye ke? kesiannya.. napa tak buat rawatan lanjut.. takut akan menjeaskan kesihatan bila umur dah meningkat nanti. huhu

Gen2Merah said...

cayob---> ok pren aku dah join aaa..

Gen2Merah said...

Rai ---> ehehehe.. terima kasih ya Rai

cik sakura said...

eh..cik sakura tulis pasal luka berdarah kembali..haha..btw take care ye..pergi jumpa doktor kalau terus sangat..

Gen2Merah said...

cik sakura ---> ehehehe.. tajuk yang hampir kebetulan kan.. ehehe.. thanx ya cik sakura

cik ana said...

saya ni dulu rajin jatuh kat bilik air.. haha.. pernh skali tuh jth dpn blik air smpai skt blakang.. huhu.. sktnye jgn tnya la.. hehe...

follow u back... =D

Gen2Merah said...

cik ana ----> ehehehe... apa pun syukur juga lah kan kita jatuh x sampai teruk sangat masalahnya kan.. tahnx ana

Nurnajwa said...

Ehehehe, mst skit sgtkn?

*dh tau tnye*

Pgla cek dktor ;)

Gen2Merah said...

Nurnajwa ----> hak hak hak.. tak sakit la.. cuma tak bole jalan je sebab sakit.. hihihi..

dah jumpa doktor anyway.. thanx ya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...