G2M Superfriends

Wednesday, August 3, 2011

Wordless Wednesday #1

Wordless Wednesday #1
_______________________________________________


Dua orang guru praktikum dengan seorang murid LINUS paling TEGAR. Semoga si murid ni ada perubahan dalam kemahiran asas 3M (Membaca, Menulis dan Mengira).. Ngeee~
~HADAPI DENGAN SENYUMAN~

44 comments:

khairul akmal azman said...

wordless wednestday yg baik!

Kancil 8349 said...

si abin bah nie...wah...dah cantik bilikmu dil...pandai dorang hias...hehehe

Gen2Merah said...

khairul akmal azman----> ehehehehe

Gen2Merah said...

Kancil 8349----> wakakaka.. tengok orang la.. cewek2 yang hias.. ehehe...

ir yien 9897 said...

wah guru nak yang cantik3 jerk,
conform boleh berjaya nie :)

Ayuni said...

cantiknye cikgu...hikhik....

Gen2Merah said...

ir yien 9897---> ehehehe.. harap2 lah si murid akan lebih bersemangat kan.. ehehe

Gen2Merah said...

Ayuni ----> hikhikhik..... :P

Abby Salvatore said...

cantiknyaaaaaa...bilik pemulihan itu..kekeke..

wahhh!hepi la kamurang dpt guru prektikum cewek aaaa..:P

Gen2Merah said...

Abby Salvatore ----> ahahahaha... guru praktikum ni penting sebenarnya utk bagi semangat pd budak2 untuk belajar.. juga semangat kepada gurunya utk megajar.. ekeke

Acik said...

guru praktikum! wahwahwahhhh ...

eddy syrol said...

semoga berjaya mendidik anak bangsa..semoga!!

sini BACA DAN CLICK TAU

aizamia3 said...

selain untuk anak murid juga baik untuk cikgu.. ;)

Prince Halilintar said...

klu dpt guru praktikum mcm tu prince pun nk masuk kelas tu boley..hahaha:p

Qaseh said...

senyuman seperti ubat yg mengubat setiap penyakit

asamasin said...

hai..untung dak tuh diapit oleh cg pompuan.. :D

Hanis Azla said...

comelnya cikgu2 praktikum tu.. harap2 murid yg tegar tu dpt belajat dgn baik lagi..

Gen2Merah said...

Acik ----> ekekeke

Gen2Merah said...

eddy syrol----> terima kasih ya Eddy

Gen2Merah said...

aizamia3 ----> ya iya, baik utk cikgunya juga.. ekeke

Gen2Merah said...

Prince Halilintar ----> ahahaha.. sila sila jgn malu2.. hehe

Gen2Merah said...

Qaseh---> betul3x hadapi semua dengan senyuman kan

Gen2Merah said...

asamasin----> ehehe.. budak kecik dulu pemalas sangat.. sejak datang dua cigu prakikum ni, terus bersemangat abis dia.. ehehe

Gen2Merah said...

Hanis Azla---> iya, harap2 ada perubahan la kan pada diri murid ni bila belajar ngan cigu cantek ini.. ekekeke

Einaz Shah Rizal Thomas said...

1ST TIME jenguk belog ni ..
selamat ber puasa ;D

Einaz Shah Rizal Thomas said...

1ST TIME jenguk belog ni ..
selamat ber puasa ;D

Gen2Merah said...

Einaz Shah Rizal Thomas ---> iye ke? selamat datang ye.. salam ukhuwah.. singgah2 lah lagi ya

MAPPIAU said...

waaaa sambil mengajar boleh la cuci mate kan kan kan kan hiks.

AdinLala said...

Ehem ehem, mana satu awek cikgu yang cikgu ckp rituu? Kanan ke kiri? Kidding~ hehehe..

Mengajar dengn tabah yer cikgu :)

Salam~

Gen2Merah said...

MAPPIAU ----> iya, bole cuci2 tangan sekali.. ehehe

Gen2Merah said...

AdinLala -----> ahahahaha.. xdalah.. dua2 nya orang suruhan saya ni... senang nak arah buat itu dan ini.. ehehe

Eleeyanee said...

hahahaha...mbuli budak praktikum aaa...ok tk pa nti pnyelia dtg tgok sapa buli sapa....nice class..ok la ada...yg penting ruang2 utama msti ada kalu tdk kantoi jika ada pemantauan audit pmu dtg...sedia awal sblm dipantau...........pesanan dari penaja ni...

Ct Arina said...

pehhh cantik2 cikgu kat sane. bahagia rasenye jadik anak murid. hakhak ;D

Gen2Merah said...

Eleeyanee----> ehehehe.. thanx ya iliani atas nasihat itu.. ekceli kelas saya ni kecik sangat.tak banyyak ruang untuk letak segala.. pandai la saya menjawab bila pemantau dtg.. ehehe

Gen2Merah said...

Ct Arina----> hak hak hak... memang bahagia jadi anak murid ni.. ehehe

BeloG MTT said...

MTT tempah header tu dekat Ayeem Ayam.. Tak pandai la nak buat header..Hehe :)

Followed.. :)

Gen2Merah said...

BeloG MTT ---> oo iye ke.. thanx ya MTT...

already followed u before.. salam ukhuwah

CikGu Ma said...

ni bukan nk cakap murid semangat kan, tp nak tayang si kereta merah yang sering mengangkut awek2 berbaju biru ni kan...kan..kan..cikgu gen2?x baik tipu...heheheh

Gen2Merah said...

CikGu Ma ----> ahahaha... tak baik tau cikgu Ma cakap macam tu.. mereka ni adik2 saya jalah.. cigu2 yang baru nak belajar jadi cigu.. ehehehe..

CikGu Ma said...

ecece...adik?????hik3...kalo mcm tu tahun depan saya pun nak praktikum kt skolah cikgu la...boleh jd adik gak ker???hik3....

Gen2Merah said...

CikGu Ma----> hihihii...kalau cikgu dtg praktikum sini saya nak ambek terus jadi bini... hahahahahaha..

CikGu Ma said...

waaaaaaaaa...bahaya btol la cikgu ni...terus cancell, x jadi prktikum kt skolah dy..(mmg x boleh pun, kena praktikum kt skolah skrg ni :p) hik3...

Gen2Merah said...

owh, skrg cigu tengah praktikum ya? cakap umur 47 tahun.. dekat2 nak pencen pun sempat lagi praktikum ye.. hihihi

CikGu Ma said...

hehehe...itu umor bila saya jadi GB nanti..(waaa, pasang angan2 nak rampas tahta)...

sekarang bukan praktikum, tapi dalam latihan..jqaf..tau kan?mungkin kt skolah cikgu ada jqaf...1 thn GDL, setengah thn lg praktikum..tp GDL pun nak kena kursus KSSR jgk minggu depan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...