G2M Superfriends

Tuesday, October 18, 2011

KEM LINUS TEGAR


Penat itu lesu. Penat itu juga kurang bermaya. Bila penat badan tidak mempunyai kekuatan pada fikiran dan anggota. Dalam kata lain, ianya diistilah berehat selepas sesuatu kegiatan. 

Macam ni lah gambarannya bila dah penat.. heee (",)



Murid ini antara yang terlibat dalam Kem Linus Tegar yang berlangsung selama dua hari di SJK (C) Sin Hwa. Macam mana penatnya murid ini terlibat dalam aktiviti ini seharian, begitulah juga guru-guru yang terlibat sebagai fasilitatpr dalam kem ini. Penatttttnyaaa... Dari pagi membawa ke petang siott.. Ngantokk...


Oh, saya sungguh penat. Maaf tak dapat tulis panjang-panjang untuk entri kali ini.. Badan letih, maya pun kuyu. Saya nak berehat dulu ye. Salam ceria buat semua..

~HADAPI DENGAN SENYUMAN~   

35 comments:

bobiedanbad said...

Saya faham, mmg betul2 penat

Kancil 8349 said...

si anbin bah nie...masih lagi ke dia nie...ingat lagi bila jumpa dengan saya....takut dia....hehehe

maszull said...

assalamualaikum dil...kesian nyer die sampai tertido2 dlm kete...:)

PeRmAtA bIrU said...

penatnya dia.. kesian betul... hahahaha...

kesian cikgu dia gak sebab penat.. selamat beristirehat cikgu..:)

CikGu Ma said...

saya tak faham..ehehe..tak terlibat dgn linus...laaa, mana gambar cikgu??

cinnamon.com said...

bawa2 berehat ye..tinggalkan je blog ni...

Wani said...

penat betul baca entri nihhh.
ekekeke

ABU said...

wah blogger tawau.. bah aku dari lahad datu.. bekawan kita dlm blog hahahaha

penat anak murid kau cigu ber kem linus tegar..

MulutPayau said...

alahai siannya...mmng betul2 penat tu...

missgee said...

Anduk bah..
Kasihan pulak..
tapi still nampak kiut..

P/s: Cikgu yang betul2 penat..
1 hari tue..

NOOR FATIN said...

alahai,, sampai tertido.. hihi

3no gr33ny said...

best xkem LINUS tu..? ap program dan aktivitinye ek...??

Jue said...

Bdk2 baya diaorg neh xkira xtive camne pun mmg cpat pnat tp diaorg kalau bmain pmainan diaorg suka mmg xnak bhenti..ksian diaorg. Smpi ttido =)

Gen2Merah said...

@ bobiedanbad---->
hanya cikgu yang paham tugas cikgu kan.. terima kasih cikgu

@ Kancil 8349---->
ehehehe.. Mungkin dia dah lupa ngan kau tu kan ums

@ maszull---->
ehehehe.. penat sangat tu kak

@ PeRmAtA bIrU---->
ehehehe... baru bangun gak ni.. rasa segar rasa badan.. ehe

@ CikGu Ma---->
cikgu ma nak tengok gambar saya watpa? nak kirim ngan bakal mertua saya ke? ekekek

@ cinnamon.com--->
terima kasih yang cinnamon

@ Wani---->
ye ke penat baca? ekekeke

@ ABU---->
ehehehehe.. terima kasih ABU.. Salam ukhuwah ye

@ MulutPayau---->
ehehe.. penat yang sungguh meletihkan

@ missgee---->
yelah cikguu.. memang penat kalau kursus seharian..

@ NOOR FATIN---->
ehehehehe

@ Jue---->
iya Jue, budak2 aktif kalau bermain.. tapi bila dah penat, macam tu la jadinya... ehehe

Prince Halilintar said...

nampak sgt kepenatan korang distu...rehat secukupnya utk pulihkan tenaga...=)

intan_blur said...

hahahahhaha...ksian..teringat dulu waktu intan sek..selalu tido dlm kelas..smpi intan kene halau dr kelas sbb asik tido jek..sooo intan pun keluar lorr..hahhaaha
sian budak ni kan..hehehhe ..betul2 muke letih

Bro ahmad said...

penat terlampau tu..kasihan mereka hmmm

JunAina said...

alahi ciannya sampai tertidur gitu, teringat anak kak aina yg tahun satu memang macam tu le bila balik sekolah...lentok...

tunjuk anak murid je wajah cikgunya mana?

Ati Masrif said...

bila badan dah penat
esply dah mengantuk...
apa nak buat pun tak leh jadi
mesti kena tido sekejap
pun takpe kan...

Mama Gee said...

jadi cikgu ni byk pahalanya....penat yg berbaloi dan mendatangkan kepuasan takpe... :)

cik sakura said...

alalala..penat ye..sampai terlentok..

aizamia3 said...

macam anak jugak.. kalau dah penat, apa yang disuruh pun takkan larat dah..


psstt: kembal menjengah blog ni walau tak boleh nak jengah setiap hari..

hira said...

alahai. comel je budak tu. hehe. selamat berehat! :D

Hanie_Dew said...

hehe kiut je budak budak.
kem kem cengginin kalau aktiviti best mmg budak budak suka.

EZAN IDMA said...

sian bebudak muke penat. cikgunye lagi le penat huhu

EZAN IDMA said...

sian bebudak muke penat. cikgunye lagi le penat huhu

~SaL IjOu~ said...

tergambar kepenatan itu..rehat2 ye cikgu~ ^^

Titisan Hujan said...

olo..cian kt student ckgu...
rehat2

faridah nazurah said...

saya pun penat jugak la cikgu.. hehehe ni la hari2 alasan yg sy guna kat sekolah :P

Tihara said...

mmg betul2 penat anak murid ni ..

saya dah follow :)

wan nurul hezrina said...

alahai tersalah tempat komen...nampak betul2 penatlah ek budak tuh..cian dier..mmg orang kata jd sikgu sik jer naek gaji..tapi hakikatnya mmg layak sbb banyk keja nak kena settle.tak cukp kt sekolah bawak2 alik umah..belum ditambag kegiatan luar lagi..n mslh murid lagi...feningkan??

anitadiana said...

kasihannya murid cikgu..letih sesanggaaaaat lah tu...

Yatie Awang said...

memang muka letih ni...hahah
awat tak letak muka letih cikgu2 ..hehehe

nazirah said...

hahaha comel je mst bnyk tenaga yg dikerahkan ni huhuhu

QueeN TerataI said...

mmg penat sgt nie...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...