G2M Superfriends

Wednesday, October 5, 2011

Wordless Wednesday #7 | HUJAN DAN AIR MATA

Wordless Wednesday #7

On Wednesday, you'll tell the story



~HADAPI DENGAN SENYUMAN~

18 comments:

Kancil 8349 said...

ada yang menangis ke geng sal semalam...ndak apa hari nie dah cerah..bolehlah main futsal

cik sakura said...

menangis ke..hehe..selamat pagi cikgu..

maszull said...

salam gen2merah....air mata gembira x apa jgn air mata sedih yer...:)

Hanis Azla said...

terus teringat lagu arwah sudirman tu..

intan_blur said...

hehehehe..nape budak tu..dia nangis ker..mcm muka senyum pun ada..ahhahaha..sengal intan pagi2 nih

Oh Oeya said...

Anak murid cikgu nih..
Hari hujan..
Dia senggih je..
Sebab dia tau kereta cikgu sebelah dia heheh..

N i e Z a said...

owh..penuh maknan gbr ni...

delarocha said...

mana ayah tak sampai lagi ni...

Prince Halilintar said...

cikgu die xnak tumpangkan die ke?

Dylla Abas said...

kalau menangis masa hujan orang tak perasan sangat kan? kan? kan? (tapi kena mandi hujan la jawabnya..)

Gen2Merah said...

@ Kancil 8349----->
eehehe.. banyak yg nangis smalam

@ cik sakura--->
mat pagi juga cik Sakura

@ maszull---->
ehehehe.. betul tu mami.. air mata gembira lebih baik drp air mata sedih

Gen2Merah said...

@ Hanis Azla ----->
iya kak fea.. ini lah lagu kenangan Allahyarham Sudirman yang hebat itu


@ intan_blur----->
aahaha.. takpe Intan.. ofis dah siap kemas ke.. ehehe.. Rajin korang mengemas ye


@ N i e Z a----->
betul3x.. saya pun suka tengok gambar ni.... ada maksud yang yg tersendiri


@Oh Oeya---->
ehehehe.. tu lah pasal. hujan2 dia tersenyum sengih sebab bole tumpang keta kalau dah basah..


@ delarocha---->
ayah dia pegi keja. Bas sekolah dia je yang lambat sampai.. ehehe


@ Prince Halilintar ---->
tak kot.. sebab cikgu dia akan tumpangkan cikgu pempuan yang bujang2 je.. ekeke

THE LEKAT LEKIT STORY said...

senyum.. tak perlu kata apa2.. :))

Aziela said...

Tangisan dan senyuman, kadangkala ertinya sama...

Gen2Merah said...

@ THE LEKAT LEKIT STORY---->
hehehe.. senyum seindah suria kan..


@ Aziela---->
betul3x.. tanpa tangisan, sapalah senyuman. ada kaitan antara satu dengan yang lain...

aimie amalina said...

hujan dan air mata?

aizamia3 said...

adakalanya tangisan itu untuk sesuatu yang menggembirakan..

Hanie_Dew said...

air mata takkan nampak kalau menangis di dlam hujan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...