G2M Superfriends

Wednesday, January 18, 2012

Wordless Wednesday #15 | SAHABAT

~ Sahabat ~


A relationship is not how long we been together..
Not How much we give or take..
Not how many times we talk
Its all about how we value each other

44 comments:

[k]o{q}i[n] said...

frenship is not about who we are, it's about how we take care of it...

Cikgu Ma said...

kita kan kawan...jangan la pusing2 kan kepala saya macam tu yea...ekeke..

~Filzati Zulkepli~ said...

bila bersahabat kerana Allah, rasa ukhwah tu rapat sangat :')

Teenager Housemaid said...

suka kata2 ini..:)

fiza nurani said...

Susah senang sama-sama :)

Amoychanteks said...

loike!
value each other <3

AmirFX said...

Friends forever... :D

Afida Anuar said...

gigi rongok.. he he;)

Cikpuan rara said...

likeeeee =)

Iffah Afeefah said...

sahabat...

hurm masihkah ade shabat susa sng bersme?

sntiase mnerima seadanye...

pling penting menghargai kehadiran kite...

Citarasa Rinduan said...

moga ukhwah kita berkekalan..

ira mohd said...

alaaa comelnya :)

IntaNBerliaN said...

hihii.. gambo yg cikgu attach tu comel lah pulak aksi dorg..hehheh

nuha said...

betol3..:)

whitecappuccino said...

that's right!! sukanya tengok aksi budak berdua tu.

Miss Nadya said...

ala..bestnyer layan anak2 murid cikgu ni kan..:)

delarocha said...

sahabat karib tu nampak gayanya

3no gr33ny said...

maka sokonglah hamba dengan kata tuan =)

~Nana BamBam~ said...

sahabat selamanya :)

Puan Kutu said...

itulah namanya sahabat..kita pun sahabat gak kan di alam maya?hiks..

MaryaYusof said...

Amigos Para Siempre (Friends Forever) :)))

intan_blur said...

slm cikgu..
tumpang lalu disini ;)
nice la ayat tuh,..intan minta share ye ;)

maszull said...

assalamualaikum cikgu dil...persahabatan itu akan tetap kekal sampai bila2kan...:)

Pen Biru said...

rindu plak kawan2 skolah rendah dulu bila tgok gambar ni

Kancil 8349 said...

bukan senang mencari kawan yang sejati

Dylla Abas said...

How We Value Each Other...hmm...such a nice words (",)

Yatie Awang said...

ingat zaman kanak2 waktu berkawan sukakan...

Cik RoSs said...

Best friend forever = BFF

Pok Amai-Amai said...

Persahabatan kami jadi pudar bila msg2 sudah ade suami dan anak-anak. Bukan tak menghargai tapi melebihkan keluarga.

Jadi, bagaimana?

=p

QueeN TerataI said...

betul tu.. saling menghargai..

p/s: pok amai-amai apabila dah bekeluarga haruslah diutamakan keluarga tp dlm masa kita pereratkan sialturrahim kita dari hanya diri kita membawa kpd sekeluarga.. maknanya kita jadikan suami / isteri kita kawan baik kpd kawan kita itu juga.. itulah yg terbaik dan itulah yg sya lakukan.. hingga kini persahabatan kami masih terjalin erat..

Gen2Merah said...

@Pok Amai-Amai
ya, saya pun sependapat dengan akak Queen teratai.. memang ukhuwah silaturrahim perlu diteruskan bila masing2 dgn komitmen tersendiri.. at least hubungan dua keluarga pula dapat dipereratkan kan.. ehehe

Tiramisu Fatiema said...
This comment has been removed by the author.
Tiramisu Fatiema said...

ye..sahabat utk selamanya..sahabat mcm irama dan lagu...

Kazman & Sue said...

wahh... ini murid mahu lari sekolah ke ni... haaa3x... bergurau memang boleh merapatkan hubungan tapi jangan sampai terlebih... takut hilang dah seri perhubungan tu...

Papa Mifz said...

setuju...!!

anitadiana said...

sahabat..mcm lagu upin-ipin tu...suka-suka...

syuzi syofia said...

oowwhh.. yeahhh!!!
so...du u wanna giv me sumting? du u? ala giv la... then i take la... hahaha

Aien Not Alien said...

sahabat selamanya, akan datang walau jarang berjumpa dengan BFF setelah masing2 berkeluarga...kenangan indah ada sebagai pengikat hubungan... :)



*wahhh..keluarga mertua gituuu.. ekekeke

PeRmAtA bIrU said...

hargailah sahabat selagi termampu...:)

~SaL IjOu~ said...

sgt hargai sahabat yg menghargai.jaga diri~ =)

Hanis MY said...

nice quote!

Eera Shera said...

sahabat..seseorang yg kita percaya dan percayakan kita ;)

YNA HERMOSA said...

totally agree :)

Nisa Greennnpanda said...

sahabat~..
dh lame sy tringin nk ade sahabat~..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...