G2M Superfriends

Wednesday, January 4, 2012

Wordless Wednesday #13 | BARU

Segalanya baru...


Istimewanya hari pertama musim persekolahan. 
Pagi ini murid-murid kenakan pakaian sekolah yang paling cantik, paling bersih, paling kemas dan tampak putih berseri dengan senyuman yang meleret-leret (",)


44 comments:

maszull said...

assalamualaikum dil....semuanya serba baru tu yg putih berseri2...:)

Yatie Awang said...

budak2 sekarang, mula sekolah semua nak baru, yg lama tak nak dah...tak sama macam kita dulukan...

AmirFX said...

Muka semua nampak innocent jer.. haha..

Afida Anuar said...

cemburunya....

storyfromme said...

alolo cerianya die da masok sekolah.

bobiedanbad said...

yang tahun satu comel-comel belaka :)

Cikgu Ma said...

cikgu lagi comel hari ni...smpai murid cakap kurus!!! hehe, kena makan badak kot bgi gemuk..

Ct Mawa said...

huhu..baju baru

QueeN TerataI said...

sesi persekolahan baru sebab tu semuanya baru nampak cantik putih berseri2... hehehe

Phat said...

sama la kita dulu2 semua nk br

NOOR FATIN said...

alololo comelnya!! hehehe

Ct Aja said...

cikgu pon senyum tgok ragam murid2...hihihii

whitecappuccino said...

muka-muka ceria..comelnya anak2 ini!

3no gr33ny said...

tahun baru..baju baru..semangat baru...cikgu pon bersemangat..yer dak

Gen2Merah said...

@3no gr33ny
iye, cikgu2 nya pun apa kurangnya.. ehehe

Eera Shera said...

bestnye zaman skola ;)

IntaNBerliaN said...

mestilah nk kne baru2 semua.. br lah semangat sikit nk g sek..hihi

Pok Amai-Amai said...

Entri awak nie punya maksud yg mendalam jugak tau!

Cikgu, berjasalah awak pd mereka. Jgn pilih yg cerdik saja ok?

=D

Aien Not Alien said...

budak yang nakal2 & aktif pasti kejap kotor bajunya...hihihi


*jom p beli guli bang...haha..

Gen2Merah said...

@Pok Amai-Amai
terima kasi fara sebab mengingatkan.. insya Allah, dalam mendidik memang tiada unsur pilih kasih antara murid cerdik dan sebaliknya..

murid2 yang saya ajarr pun dalam kategori murid pemulihan yang tidak menguasai 3M (membaca, mengira, menulis)..

hehehe (",)

Gen2Merah said...

@Aien Not Alien
hahaha.. jommmm yang :P

intan_blur said...

salam cikgu...
hahahah..tgk gamba ni teringat ank intan 1st day semalam...
hahahah..mula2 je putih bersih..nnt dah 2hari..tgk la,.kotor.. ;)

Nisa Greennnpanda said...

comelnye bdk2 nie..
yup, sumer pun br.. hehe..

Iffah Afeefah said...

Bbudak mmg sronok g skola

cleverspider55 a.k.a alam1cinta said...

moga murid2 yg tak memakai semua yg baru tak merasa lemah semangat disisi kawan2 lain dan tetapkan hati menimba ilmu..Amin.

cinnamon.com said...

dan bau kedai juga..

Hanie_Dew said...

alololo...comel nya murid murid ko ni. mmg best hari petama mula persekolahan.tem tu la nak tunjuk baju,kasut, beg baru. pensel case baru.pemadan segiempat hujung tajam tajam lagi. =)

ieja amieja said...

semoga kecerian dan senyuman yg terukir akan perpanjangan hingga ke akhir thn..selamat thn baru..

Hanis Azla said...

klu anak akak yg bongsu tu, pagi mmg putih berseri, petang dah kurang sikit.. he..he.. comot dgn kesan kotoran di baju..

Hanis Azla said...

klu anak akak yg bongsu tu, pagi mmg putih berseri, petang dah kurang sikit.. he..he.. comot dgn kesan kotoran di baju..

Miss Nadya said...

bangun semua..selamat pagi cikgu...hehe..

cikgu mengajar kelas apa??

p/s :: nad beli sebab kulit buku tu pink..hehe..:)

Papa Mifz said...

seminggu lagi comot la sikit baju budak2 tuh...hehe

Dylla Abas said...

dulu2 suka nila baju..tak suka baju kaler putih..suka baju kaler biru..hoho :p

apapun...selamat kembali ke sekolah ye cikgu..tahun ni mungkin lebih bersemangat kot :)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

hihi mmg putih..sy pakai cap canggih..ktnya kekal putih x kuning smpi akhir tahun..moga-moga :)

Hanis MY said...

ceria je semuanya...comel2...

YNA HERMOSA said...

selamat kembali ke sekolah cikgu gen2, hihihi

Marina said...

cumelll je...

~SaL IjOu~ said...

semangat menggunung tinggi bila segalanya baru..~ ^^

p/s: mekasih utk komen yg panjang itu..sgt terharu~ =)

ashrafi said...

Assalamualaikum.

Saya seronok melihat senyuman. :)

Ezad Skytech said...

teringat pulak masa zaman mula2 masuk sekolah dulu...hee~

Gombug said...

Dapatkan memori 50GB kapasiti simpanan foto, muzik, video dan apa sahaja untuk telefon anda secara percuma hari ini tanpa sebarang bayaran dari Gombug.net! Sebelum 31 Dec 2012 - http://adf.ly/4O5uz

aimie amalina said...

kekekee
aww..gembire je mereka nmpak cikgu pegang kamera ye
hehehehe

deme tak taw cikgu nak bubuh dalam belog
hehehee :p

~Nana BamBam~ said...

riang budak2 nie kan..tengok dari air muke dah tau :)

wan nurul hezrina said...

cumilnya senyum..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...