G2M Superfriends

Wednesday, September 7, 2011

Wordless Wednesday #6 | KAD RAYA

Wordless Wednesday #6

On Wednesday, you'll tell the story


~HADAPI DENGAN SENYUMAN~

55 comments:

Lulu Caldina said...

so sweet :)

ada balas tak?

QueeN TerataI said...

Alalalalala.. comelnya... bestkan jadi cikgu.. dulu mak queen pun suruh jadi cikgu.. tp ntahla takde minat la nak jadi cikgu sebab cita-cita nak jadi pensyarah.. akhirnya 2-2 pun tak jadi... kihkikih

aizamia3 said...

cute..
comel je..


psstt: awak.. tak sempat nak jalan kat blog ni.. tengoklah dalam sehari dua ni ye.. ;)

Gen2Merah said...

Lulu Caldina---->

sweet kan gambarnya.. saya takda balas... tapi saya bagi murid ni duit raya seringgit je.. ekekeke (",)

Gen2Merah said...

QueeN TerataI ---->

hehehehe.. Bukan rezeki lah tu.. mana2 kerjaya pun yang penting kita minat kan.. tak minat walau gaji besar memang semua x menjadi kan...

Gen2Merah said...

aizamia3 ---->

so cute... hmmm ok..takpe, masing2 bz ngan kerjaya kan.. all the best buat aizamia3..

maszull said...

salam...walaupun kad nyer x cantik n tulisan pun x lawa tapi pemberian dr anak murid itu yg istimewanya...

semoga menjadi cikgu yg disayangi anak2 muridnya...:)

whitecappuccino said...

alahai..usaha dia nak buat kad raya tu yg mencuit hati..

Prince Halilintar said...

nak ngorat cikgunya la tu..hehehehe

Papa Mifz said...

anak murid bg kad rayo yer....mesti dia syg bonar ngan cikgu dio nih...

Kancil 8349 said...

siap dengan gambar muka dia tu dil...pandai budak tu buat....ndak sempat aku berkenalan dengan bebudak tahun satu di sana...

Gen2Merah said...

maszull ---->

iya kak Mas... lawa tu tak penting.. yang penting pemberian ikhlas daripada si murid.. rasa dihargaii.. ehe

Gen2Merah said...

whitecappuccino---->

ehehehe.. kanak2 Tahun 1.. kreatifkan..

Gen2Merah said...

Prince Halilintar---->

nak mengorat plak.. ahahahaha...

Gen2Merah said...

Papa Mifz ---->

murid yang bagi. agaknya lah saya cikgu kesayangan dorg.. ehehe

Gen2Merah said...

Kancil 8349 ---->

iya ums.. aku pun belum sempat kenal ngan semua lagi murid2 tahun 1 ni.. maybe tahun depan baru dorg masuk kelas saya kan..

a kl citizen said...

Comel sungguh. Tahun ni saya dapat juga kad raya 2 keping dari anak murid setelah bertahun tak dapat :)

.::Nuruljannah::. said...

seronokan jadi cikgu... ada hiburan.. lawak je tgk kad2 ank murid bagi...

Gimi said...

haha...comei..

haslinda said...

comel nyeee..
suke tgk tulisan tgn budak2... :)

cik sakura said...

comelnya..cikgu balas tak..ke cikgu bagi duit raya..

ieda said...

alor2 soo sweet :)

Kakkoii said...

Alahai cumilnye~

sTrawbery said...

kreatif n nampak ikhlas ehhh :P

Jue said...

Ala comeinya..nmok innocent je. Dulu time jue benti ngajar tuisyen, bebdk kasi kad farewell handmade bsr giler..tharu :'(

Abby Salvatore said...

cumil aaaa...
Abby dpt kuih raya dr student..kad raya xda...sms raya jak...heee

cayob said...

yumadil.....hai salam kenalan.

Gen2Merah said...

a kl citizen ----->

ehehehe..bertuah lah kita cikgu kan..bukan senang nak dapat kad raya sekarang ni.. ehe

Gen2Merah said...

.::Nuruljannah::. ---->

ehehe.. memang seronok jan.. jadilah cikgu.. mesti kita kembali ke zaman silam...

Gen2Merah said...

Gimi ---->

cute kan kad ini.. (",)

Gen2Merah said...

haslinda ---->

ehehehe.. saya pon... tu belum lagi tgok tulisan kanak2 pemulihan.. lagi comel.. ekeke

Gen2Merah said...

cik sakura ---->

saya tak balas.. bagi duit raya je cik sakura.. duit rm1... ehehe

Gen2Merah said...

ieda ---->

ehehehe.. thanx ieda

Gen2Merah said...

Kakkoii---->

comey memang comel... kenangan ni utk d simpan

Gen2Merah said...

sTrawbery ---->

ehehe.. Ikhlas dari kanak2... kreatif

Gen2Merah said...

Jue ---->

wah, memang terharu dapat kad farewell... kad besar lagi tu.. mesti masih disimpan kan jue

Gen2Merah said...

Abby Salvatore ---->

saya tahun ni xda plak dapat kuih raya.. sms raya lagi laa... lagipun murid2 saya tahap 1... mana reti nak sms2 lagi.. ehehe

Gen2Merah said...

cayob ---->

ahahaha.. cikgu ayob sudah buat rph ka? ehe

dylla abas said...

perghhh..comel sgt stem nya tu :) bestnya jd cikgu kan.boleh dpt kad raya dr student..

p/s : teringat peristiwa berebut nak bg kad raya kat cikgu praktikal yg hensem... ngeee :p

MamaEma said...

special tu cikgu...

Santri T.P.I.N.I said...

hadiah bermakna buat cikgu tu, kena simpan baik2.

ada hadiah untuk yg selalu jenguk blog saya :

http://www.4shared.com/file/08_I9FA1/T_LAHIR.html

Hanie_Dew said...

ok. cikgu dapat kad raya comel.

Nizam Ijam said...

comel jer..hehe

Gen2Merah said...

dylla abas---->

ehehehe.. cikgu2 praktikum memang jadi kesukaan kanak2 sekolah... macam2 hadiah kena bagi

Gen2Merah said...

MamaEma --->

ehehe.. thanx mama

Gen2Merah said...

Santri T.P.I.N.I ---->

wah, tima kasih banyak2 ya santri.. nanti saya jenguk2...

Gen2Merah said...

Hanie_Dew---->

hihii.. comel kan.... (",)

Gen2Merah said...

Nizam Ijam ---->

thanx Ijam

missgee said...

Wah!!!
Kiut..
Cikgu Jumadil..
Cikgu pilihan budak sekolah.

CIK PARO! said...

cumill beb..
murid yang dah habis skola pun tak reti nak lukis gambar mcm tu..

Gen2Merah said...

missgee---> ehehehe..

macam tau2 plak saya ni pilihan murid2 d sekolah... wakaka... gurau ek !

Gen2Merah said...

CIK PARO!---->

yelah kan.. baru saya perasan.. agaknya kanak2 ni ada bakat kot dalam melukis.. ke kakak dia yang tolog lukiskan.. ehe

eima said...

my boy pun ... klu die pgg enpon ...mmg itu la die main...

aku rasa skrg ni demam burung la....

intan_blur said...

ape yg pening tu gen2..kasi syer la sikit..moga2 buat la keputusan ngan baik ye ;)

Afikah Aziz said...

so sweet..comel la budak ni heeee :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...