G2M Superfriends

Tuesday, February 21, 2012

SENYUM laaa (",)

SENYUM adalah perhiasan dunia
SENYUM adalah bahasa dunia 
SENYUM itu satu sedekah
kerana SENYUMAN mu itu lebih berharga.... (",)


"Cikguuu ni, pagi-pagi tersenyum sorang-sorang plak... hihihi.." Beberapa murid tiba-tiba mengejutkan lamunan indah saya. (",) 

"hehehehe... lebih baik cikgu senyum sorang-sorang, daripada nak marah sorang-sorang.. ahaha". (",)

Kebanyakan SENYUM adalah jangkitan. Bila kita SENYUM pada orang, semua orang itu akan SENYUM balik pada kita. 

Senyum laaa (",)


49 comments:

Mr.Clive said...

btol...senyum lagi senang dari nak kerut muka spanjang masa...xletih ke?kehkehkehh

Cikgu Ma said...

cikhu ni, saya senyum x penah balas pun...hehehe =_=

yana-feehily said...

dtg sini pagi2 sambil ^___^

eeiyss said...

selamat pagi dengan senyyuman (^________________^)v

Dylla Abas said...

apa yg penting setiap kali sy dtg blog ni mesti akan terus tersenyum...macam ada aura pula (",)

p/s : selamat pagi..!!

Ezad Skytech said...

hee...mulakan pagi dgn senyuman..kan tu lagi bagus..:D

~ yus ~ said...

akak memang tersenyum je pagi ini cikgu...:)

Masz Sidek said...

SENYUM adalah rahsia awet muda... hehehe... :)

Masz Sidek said...

SENYUM adalah rahsia awet muda... hehehe... :)

cheqna said...

senyum
tak perlu kata apa2

cinnamon.com said...

murid2 pun semangat belajar kalau cikgu senyum..

senyum sedekah cikgu..

Yatie Awang said...

tengah senyum ni...hehhee

Eye_nee said...

nak tukarkan anak akk sekolah kat sini lah cikgu...sejuk hati akk dapt cikgu yg mengajar dgn senyuman ...tak lah anak murid rasa takuttttt...nak tumpang senyum juga lah....

AmirFX said...

:D

dhiera said...

mula kan hari dengan senyuman~

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

pagi2 dah senyum.. baru laa ceria.. baru laa rezeki senang masuk..

ahsfantasy24 said...

senyum itu sedekah, hehe :)

maszull said...

assalamualaikum cikgu dil...bagus banyakkan senyuman ni sbb senyuman itu satu sedekah...:)

Kancil 8349 said...

senyum boleh buat kita sentiasa kelihatan muda

IntaNBerliaN said...

betoi tu cikgu..

senyum seindah suria..
yang membawa cahya...
senyumlah dari hati...
duniamu berseri..hihii

(",)

LadyBird said...

btl2.. senyum itu berjangkit2.. kalaukite senyum, org lain senyum jugak.. :D yg stress pun kurang stress jadinye..

Aien Not Alien said...

senyummmmmm :)



kurang stress bila senyum...singgah sini petang hari ^_^"

Tiramisu Fatiema said...

yup..senyum penyeri hari.nak2 kalau stres..huhu..

intan_blur said...

hehhehe..n senyum itu awet muda.. ;)
baru sat ni intan senyum sorang2..sbb nak kene kan org.. ;p
hheeeh..

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

kekalkan awet muda cikgu :D

A Crack Mirror said...

tu gambar anak murid cikgu ke?? huhu~ inocent sgt..cute..

nway salam ukhuwah juga kepada cikgu.. :)

Nisa Greennnpanda said...

biasenye cikgu2 mmg suke snyum pun, time sy skool dlu aa, hehe.. ^_^

Titisan Hujan said...

itu lah murid..sgt peka perihal gurunya

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

senyum selalu awet muda cikguu..


tp apa yg cikgu berangankan smpi senyum sorang tu? meh share sikitt

aimaniman said...

kalau tengok wajah ceria budak2 macam anak2 murid cikgu tu, sesapa pun nak tersenyum,... cuba lihat muka budah2 hard core, naks enyum pun terencat,..

Gen2Merah said...

@Rina AVAIL a.k.a Cik Betty
sesuatu yang mencuit hati sejak kebelakangan ini... tu yang tersenyum tersengih sorang2.. ekeke (",)

saffiya_aleesya @ echa said...

senyum leh buat jadi awet muda..tp jangan senyum ada makna dah ler hehehe

Hanis Azla said...

betullah.. senyuman itu bagaikan jangkitan.. tapi hairan juga kan bila ada juga yg tak terjangkit dgn senyuman yg kita hulurkan.. hmmm.. tentu anak2 murid semua bila dapat cikgu yg manis senyumannya..

tunz said...

senyum sokmo!!

Si BuDaK KaChAk said...

tp klu kita senyum tapi org tu buat tak tau je camne??tu dikire virus senyum tu tak kuat ek utk berjangkit??hehehe

MaryaYusof said...

Hola!

Cikgu... senyum seindah suria! Bagus utk exercise otot2 muka :) Rahsia awet muda!

Eera Shera said...

senyum la walopun hati berduka ;)

~SaL IjOu~ said...

sejuk je hati tgk org senyum kan.selamat mlm cikgu Dil~ =)

3no gr33ny said...

nak bersedekah dengan carapaling mudah kan senyum =)

shark said...

comey2 btul anak murid cikgu nie..

c'axoera ヅ said...

saya jugeeeeee cikgu hehehe

MawardiYunus said...

btol2

*SiRibenMerah said...

:)

Hanie Dew said...

senyum la, senyum la, haaaiiii cek mek molek. senyum je la. free je pun.

tp xtau nape aku suke wat muke sombong

PeRmAtA bIrU said...

senyum seindah suria..:)

Puan Kutu said...

senyum selalu anak murid pun sayang.comel anak2 murid cikgu..:)

Iffah Afeefah said...

tapi kan kalo da snyum sensorg

murid pon risau je tgk cikgu tau =P

Teenager Housemaid said...

ouh cikgu rupanya eh..:)

senyum kat cikgu.. =)
hehehe

Papa Mifz said...

senyum2 la selalu....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...