G2M Superfriends

Wednesday, November 30, 2011

Wordless Wednesday #9 ------> BILA LAGI?

 Sana-sini orang asyik tanya aku soalan yang sama. 
Bila bila dan bila... Adeiii~



~HADAPI DENGAN SENYUMAN~

43 comments:

Iffah Afeefah said...

umo da bpe sampai org dok tnye2 ni


err takde spe ke nk tnye sy hahaha

Ezad Skytech said...

hee...soalan cepu mas tu...(^^,)
kalau da jodoh..tak ke mana kan...:)

whitecappuccino said...

Itu tandanya Jumadil dah layak la ni..semoga cepat ketemu jodoh ya.

Gen2Merah said...

@Iffah Afeefahumur saya masi muda lagi.. wakaka.. Kamu bila mok kwin plak.. ahaha

Gen2Merah said...

@Ezad Skytech
ya, ada jodoh tak ke mana.. Insya Allah... heee

Gen2Merah said...

@whitecappuccino
amin Insya Allah.. ehehe

elnino moona said...

jgn tggu lama2 cigu jumadil...hekhekhek..;p

Gen2Merah said...

@elnino moona
Insya Allah amin.. heee

Hanis MY said...

semoga semuanya berjalan lancar insyaAllah jumpa jodoh terbaik...

CikGu Ma said...

wowww!! terus print screen masuk blog...hik3...tu la cikgu,...lambat ngorat....

Gen2Merah said...

@Hanis MY
Insya Allah amin... hee

Gen2Merah said...

@CikGu Ma
ahahahaha... bukan lambat, tak reti nak ngorat2 ni.. kawin dulu la baru bercinta.. ahaha

AmirFX said...

Kalau dah sedia tu ok la.. Apa tunggu lagi.. hihi..

maszull said...

assalamualaikum dil...kalau dah ada yg berkenaan di hati jgn ditunggu lama2 lg yer cepat2kn...:)

~ yus ~ said...

InsyaAllah ada jodoh tak kemana ya cikgu...

saya doakan cikgu cepat bertemu jodoh idaman yang di cari...

jangan memilih sangat sudah...hehe

Puan Kutu said...

org yg blom kahwin ditanya bila nak kawen?..org yg dah kawen ditanya bila nak dpt ank?dah ada sorg dok tnya bila nak tmbh?

sng jer cikgu..sy klu org tnya bila nk bg aiman adk sy jawab jer esok.hahaha

budak penjara said...

nanti dah tiba waktu "bila" tu..jgn lupa jmput kami semua ye dan bgtau je bila nk berlangsung tu "bila" haha

3no gr33ny said...

mungkin juga itu petanda sudah sampai seru tuan hamba =)

~Nana BamBam~ said...

ala, biasalah mulut orang...selagi die x merasa nasik minyak kamu..selagi tuh la depa dok cakap benda sama..haha

norgee said...

Bila tiba masanya...kan Cikgu Jumadil? jgn lupa jemput sy gak nanti :)

aizamia3 said...

jodoh tu ada.. kita kenalah berdoa dan berusaha untuk mendapatkannya.. cuma cepat atau lambat je.. ;)

Dylla Abas said...

cikgu...sekarang ni mana ada orang pakai ungkapan "ada jodoh tak ke mana" dah cikgu.sekarang ni orang guna "jodoh ada di mana-mana"..jadi jangan stress sgt ye...chill je.banyak2kn doa moga dipercepatkan jodoh cikgu...amin :)

intan_blur said...

hahahaha..biasala cikgu..
kang dah kawin..nnt dorang tny lain.."bile nak dpt bby.." kang dah dpt bby..tny lagi.."bile nak tambah istri / ank"
hahhahahahahahha ;)

QueeN TerataI said...

hehehehe cepat2lah cikgu cari calon... semua dah bertanya tue... xkn x sampai seru lg kot? hehehe

cik wanie Lovela (CWL) said...

tu dia depa hahaha

cik sakura said...

meh cik sakura amin kan ye..insyaALLAH jodoh itu ada cuma lamabat atau cepat je..

Aziela said...

Kalau tiba masanya, tak perlu rancang, terus dibukan jalan..Insyaallah..

anitadiana said...

kak ita pun nak tahu gak..apa bendanya....tapi biasanya pertanyaan tu..pasal nak kahwin kot....

Aien Not Alien said...

sama la kita...hihi..

bila, bila...dan bila....

bobiedanbad said...

nanti dah kawin pun, soalan bila dan bila dan bila akan terus di soal hihihihi

Kancil 8349 said...

ramainya peminatmu geng...hehehe

Hanis Azla said...

soalan biasa utk org bujang.. akak doakan jodoh utk berkahwin itu cepat2 dtg.. bukan utk menutup mulut org, tp utk kawan akak ni punya teman dalam setiap perkara..

wan nurul hezrina said...

ameeenn.hehe kna kmpul reta dulu..mummy tlg jwb

missgee said...

Insyaaalah..
Ada jodoh kawen jugak tue :)

P/s: Jasmin wallang kawanmu?? kawanku jugak tue..keciknya dunia :)

Tiramisu Fatiema said...

soalan wajib..yg susah nak tepis..mahupun tolak..haha..nak2 klau g kenduri...senyum je...

Yatie Awang said...

entah, semua orang tak sabar2 tunggu jawapan, InsyaAllah..adalah tu jodoh untuk GM,
akak pun ada soalan ni....bila nak kawinnnn...hahhahaa

delarocha said...

insyaAllah

usaha tangga kejayaan

ahsfantasy24 said...

Bila yang tertulis untumu,
adalah yang terbaik untukmu :)

PeRmAtA bIrU said...

hahaha... jawap aja suatu hari nanti cikgu...:)

Chenal said...

kena jawab jgk la kot! (try gaya artis...)
'No komen' heheh

Hanie_Dew said...

amin.amin.mudah mudah dikuatkan jodoh dipermudahkan urusan. jan lupa jemput aku ah..rumah ku di belakang wisma gek poh jak tuh. pilih tarikh raya. senang aku balik kg tem tu.

waaa semangat. cam org tu mo jemput aku dtg jak kan. bahahahahaha

ciK LyndaWawa said...

haahlaa.bila lagi..hehehehehe

ABU said...

ni mungkin problem masa nak load.. dia tak load semua yg background gelap ni.. sbb tu tulisan ndak nampak.. cuba try template yg ringan sikit..
tapi pada aku ok jak yg skung ni..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...