G2M Superfriends

Tuesday, November 29, 2011

Cecahkan dahimu ke SEJADAH


Bersihkanlah dirimu sebelum kamu dimandikan
Berwudhu'lah kamu sebelum kamu diwudhu'kan
Dan solatlah kamu sebelum kamu disolatkan 



~HADAPI DENGAN SENYUMAN~

27 comments:

bobiedanbad said...

Benar, jangan pernah tinggalkan solat.

Puan Kutu said...

wah insaf..hehe

peringatan yg berguna cikgu..moga sentiasa di ingati hingga hujung nafas terakhir..:)

Ezad Skytech said...

semoga kita akan terus taat dengan segala perintahNya..:)

Eera Shera said...

dating ngan Allah 5 kali sehari..

tp kadang2 tertinggal jugak walopon dah tau ade temujanji..wajib tiap hari ;)

whitecappuccino said...

Yang selalu perlu ingat pun kadang kita lupa dan lalai..

~Nana BamBam~ said...

yer,,,,walau sesibuk mana kita, solat jangan pernah tinggal..huhuh

~SaL IjOu~ said...

mencari ketenangan jiwa~

PeRmAtA bIrU said...

itulah jalan ketenangan dan ubat kebahgiaan...:)

IMANSHAH said...

singgah selepas subuh

lieynanilaz said...

sama2lah kita renungkan dan membuat amal ibadat...

Dylla Abas said...

sungguh mendalam kata-kata dalam entri ni :)

AmirFX said...

Kadang2 aku pun tertinggal gak waktu subuh...

cik sakura said...

terima kasih..

maszull said...

assalamualaikum dil...solat itu tiang agama jgnlah ia dilupakan....:)

~SaL IjOu~ said...

Selamat pagi~ =)
p/s: err, xtau nama nak bahasakan apa~

Fara said...

Menangis kerana terasa diri ini masih jauh ke belakang...

=(

Iffah Afeefah said...

terima kasih atas ingtan

CikGu Ma said...

org yg tak solat jerr memang tak labuhkan dahi ke sejadah

MamaEma said...

terima kasih kerana mengingati

Rtp Farra Arisha said...

insha-Allah semuanya dapat disempurnakan jika dengan tulus ikhlas mengerjakan..:')

3no gr33ny said...

inilah lumrah manusia..tidaklah dapat kita lari dari takdirNya

aizamia3 said...

bersyukur kerana masih diberi peluang..

Miss Nadya said...

betul tu cikgu..thanks for sharing..

onie said...

onie baru solat asar, tak perasan dah kui 6 lebih ,huhu

Ct Aja said...

termenung seketika...moga segala ibadat kita diterima Allah...

ahsfantasy24 said...

Semoga sama-sama beroleh manfaat :)

wan nurul hezrina said...

bagus saling mengingati sesungguhnya manusia mmg ada sifat pelupa=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...