G2M Superfriends

Saturday, May 28, 2011

Pertemuan dan Perpisahan, Cebisan kenangan Kita


"Ukhuwah yang terbina persis sekuntum bunga. Meskipun kini kita terpisah demi kasihNya. Namun cebisan kenangan kita. Sentiasa bermain di bayangan mata. Detik waktu yang berlalu. Menjadi Memori kau aku dia dan mereka.

Sewaktu kita bersama, Saling Setia mengajar dan memberi ilmu. Tanpa mengenal erti penat dan jemu. Untuk tatapan anak-anak didik kita.

Kita bersama memijak onak dan duri. Di tanah gersang Batu Payong mengutip semangat suci. Kini segalanya tersurat dalam jiwa dan sanubari.

Bersabarlah dengan ketentuan-Nya. Ada rahmat yang tersembunyi. Kita Bertemu dan berpisah kerana Allah. Lumrah kehidupan insan yang beriman. Moga saat nan Indah. Kita harap kan berulang kembali lagi. 

Salam perpisahan buat semua warga SK Batu Payong yang bakal bersara dan berpindah tempat bertugas."

ANUGERAH CIKGU PALING CERIA
Cikgu Jumadil....hihihi

ANUGERAH CIKGU PALING BERGAYA
Cikgu Mohd Shahril

ANUGERAH CIKGU PALING PERAMAH
 Ustaz Aizat Bisnu

ANUGERAH CIKGU PALING POPULAR
 Cikgu Kamaruddin Jainuddin

CIKGU-CIKGU YANG BAKAL BERSARA TAHUN INI
Cikgu Abdullah
Cikgu Awang Bujal
Cikgu Faridah Yaakob
Cikgu Rasiah Atak

CIKGU-CIKGU YANG BAKAL BERPINDAH TEMPAT BERTUGAS
 Guru Besar En. Ahmad Hakim (SK pulau mabul semporna)
Ustzah Maslina samsuddin (ke SK Genting pendang, Kedah)

~HADAPI DENGAN SENYUMAN~

14 comments:

cayob said...

mana gmbr mu dapat hadiah?? tipu ye....taniah lah jadi cikgu ceria...apa rahsia??

Gen2Merah said...

cayob ---> dah aku tukang ambek gambar.. takda peluang la aku nak ambek gmbr sendiri.. hehehe.. rahsia nya sentiasa senyum2... keke

NOOR FATIN said...

meriahnyaaaaaaaaa. hehe best la ada anugerah2 ni.

Gen2Merah said...

NOOR FATIN-----> hehehehe.. best2... memng di hargai..

MindaMalay said...

Best dapat hadiah...

Ums Niza said...

huhuhuhu...nasib aku dah pindah...ndak taw apa anugerah yang aku dapat jika aku kekal di sana

syaiza - chan said...

waaa...bestt nye siap ada anugrah mcm2 uh...abiz ckg ni dpt anugerahh ape je ni...hehe...

Fyqa said...

untglah .. ^^

JaLiFaH BinTi MuHaMiN said...

Wah...Madil....dapat anugerah guru paling ceria....tapi memang senyuman ko paling ceria bah. :D

Oh ya...lagu tu macam sy kenal....heee...best lagu tu...."Cebisan Kenangan".

Kirim salam tahniah sama guru2 sana....heee... ^___^

Gen2Merah said...

MindaMalay ----> memang best.. hihi

Gen2Merah said...

Ums Niza ----> kalau ko kekal sana ums, ko akan bolot semua anugerah tu.. keke

Gen2Merah said...

syaiza - chan ----> cikgu dapat anugerah yang palis atas tu.. hihihi

Gen2Merah said...

Fyqa---> ya ke.. alhamdulillah

Gen2Merah said...

JaLiFaH BinTi MuHaMiN ---> ye ke senyuman saya paling ceria.. hehehe.. mekasih.. salamm mu akan di sampaikan k.. Insya Allah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...