G2M Superfriends

Monday, January 31, 2011

Selamat jalan Januari 2011

Akhirnya sampai jua detik malam terakhir di bulan Januari untuk tahun 2011. Banyak juga kenangan suka duka sungguhpun hanya 30 hari kita melaluinya. Kepada mereka yang menjadikan bulan Januari 2011 ini untuk menyambut Hari Jadi, melangsungkan perkahwinan, bertugas di tempat kerja yang baru, sambut Hari Keluarga dan macam-macam lagi peristiwa manis----> all the best ya.

Semoga kegemilangan ini akan berterusan untuk bulan-bulan yang mendatang. Biarlah bulan dan tahun ini kita lalui dengan kesempurnaan berbanidng tahun-tahun sebelumnya.

Apa pun, Januari kali ini bukan lah yang terbaik buat gua ni. Masih banyak kelemahan yang masih bersarang dalam diri. Entah sampai bila aku nak buang sikap ini. Percuma jak semangat nak pasang azam awal tahun, last-last perangai masih lagi berada di tahap yang lama.. Ngeeee~.

Oh ye, pasal motivasi aku sebagai guru plak, masih banyak yang aku pelajari lagi. Dah masuk tahun ketiga aku bekerjaya dalam bidang ni. Namun aku tetap belum mencapai pencapaian yang aku harapkan dalam bidang dunia pendidikan. Anyway, kena usaha lebih lagi selepas ini kan..

Selamat tinggal Januari. Kita berjumpa lagi esok di bulan Februari. See there~

~HADAPI DENGAN SENYUMAN~

3 comments:

Ayuni said...

hm, aper2 pun keje tetap bertambun....

whitecappuccino said...

begitu cepat masa berlalu..sebulan sudah meninggalkan kita tahun ini

Ce'gu JAERA said...

betul2.... hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...