G2M Superfriends

Wednesday, January 26, 2011

Ujian Saringan, Ujian Diagnostik Pemulihan Khas


Ujian Saringan dijalankan ke atas semua murid-murid tahun dua yang baru dicalonkan serta murid pemulihan tahun 3 sedia ada bagi mengenalpasti murid-murid yang belum melepasi 3M. Manakala Ujian Diagnoistik plak dijalankan untuk mengenalpasti aras kelemahan murid yang sudah dicalonkan. 

Dah siap semuanya, kini masanya untuk aku tumpukan perhatian kepada proses Pengajaran dan Pembelajaran dengan sepenuhnya. Harap-harap tahun ini tidak seperti kelemahan tahun-tahun sebelumnya. Mau pastikan semua yang dirancang bakal berjalan dengan lancar. 

Perit jugak rasanya memandangkan banyak tugasan untuk jawatan lain di sekolah yang perlu dilaksanakan dalam masa yang sama. Harap ianya tidak mengganggu atau mengabaikan tanggungjawab aku sebagai guru Pemulihan di sekolah ini.  Murid-murid pun ada hak yang perlu kita tunaikan. Setuju 100%.

~HADAPI DENGAN SENYUMAN~

16 comments:

Ums Niza said...

Pok!...kau juga bah...kau sumber maklumat ku...

Gen2Merah said...

hahaha... iya ka UMS? padahal ko lagi guru yang paling rajin di sekolah

MAPPIAU said...

"Nak datang observe datang la.. Gua tak risau lagi... Ngeeee~"

hahahaha sempat lagi tuh, cube kalau belum siap mesti gelabah tu kan hahaha :P

eja said...

salam mohon link ye berikan sedikit pandangan anda mengenainya http://menulisdenganhati.blogspot.com/2011/01/cinta-cita2-knp-perlu-perpisahan.html

sissyira said...

salam

tahniah kerana berjaya selesaikannya

ziarah rakan yang saya follow =)

NOOR FATIN said...

awak. awak ni cikgu ya?

daisy said...

tahniah!!
lepas ni boleh la kita berpoya-poya.ahaha...

whitecappuccino said...

bagus cikgu! beres kerja senang hati..tapi yg pasti bnyak lagi sedang menunggu kan..

misz sheyla said...

salam....
kerja siap da xperlu nk fikir pape ag ye tak????

singgah blog awak :)

Gen2Merah said...

MAPPIAU ----> tu pasal lah dah lega bila dah siap semuanya.. hehe

Gen2Merah said...

eja ----> nanti saya singgah blog awak bagi pandangan ya

Gen2Merah said...

sissyira ----> terima kasih atas sokongan anda itu.. nanti sy ziarah blog awak plak

Gen2Merah said...

NOOR FATIN ----> iya, saya cikgu.. hehehe

Gen2Merah said...

daisy ----> yeahhh... jom kita enjoy

Gen2Merah said...

whitecappuccino----> terima kasih. tu lah, siap satu pasti ada yang lain bakal menyusul. buat pelan-pelan lah kan

Gen2Merah said...

misz sheyla ----> iya, dah siap lega sikit rasanya. cuma ready nak tunggu tugasan yg lain plak. nanti saya singgah blog awak ya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...