G2M Superfriends

Thursday, February 3, 2011

Berdentam dentum bunga api


Dum dam dum dam.. Tekejut beruk aku dari lena. Ingatkan perang rusuhan dari pemberontakan di Mesir tadi. Rupanya bunyi letupan bunga api di ruang angkasa luar rumah aku. Ngeeee~. Cantik. Hampir setengah jam pesta bunga api itu berlangsung. Oh ye, esok kan Tahun Baru Cina.

p/s: Hanya perayaan Tahun Baru Cina ja ada peluang tengok sambutan bunga api ini. Kalau Raya Aidilfitri hanya terdengar bunyi mercun dan meriam buluh sampai ada yang putus jari.. Ngeee~

Selamat menyambut Tahun Baru Cina buat semua kawan-kawan yang menyambut perayaan ini.


~HADAPI DENGAN SENYUMAN~

7 comments:

Cik Mus said...

sini pun meriah juga. Emm, masa aidilfitri selalu ada berita org cedera main mercun tapi masa raya cina tiada ye.. terfikir..

Pendapat Syah said...

sama lah..tengah menaip komen ni pun masih kedengaran lagi..

Gen2Merah said...

Cik Mus---> tu lah pasal. Orang cina yang sambut budaya mercun ni pun xda yang cedera. kita ni plak yang lebih2..

Gen2Merah said...

Pendapat Syah---> tempat saya dah aman dah. takda lagi bunyi2 yang membingitkan.. ngeee~

sissyira said...

salam pagi khamis =)

kat rumah kita sunyi je,kg melayu katakan =)

sissyira said...

salam pagi khamis =)

baca kat beutifulnara tadi dia cakap ameng.

m!ss $@BR!D@H said...

semalam non stop fireworks mo sampai setgh jam d kawasan kk nie.. huhu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...