G2M Superfriends

Monday, February 7, 2011

Tugas tetap tugas

Salam ceria di pagi Isnin. Dah puas bercuti akhirnya tiba la masanya untuk kita semua kembali ke tempat kerja melaksanakan apa-apa tugasan yang tertangguh yang belum disiapkan lagi. Cuma kejutan juga buat aku beb. Daripada cuti yang panjang, buka sesi persekolahan tiba-tiba lak banyak tugasan yang perlu aku laksanakan pada minggu ini.

Iyep, bermula hari ini sehingga Jumaat kelak, selain melaksanakan sesi pengajaran dan pembelajaran dalam kelas, minggu ini adalah giliran aku sebagai guru bertugas mingguan plak. Then kena lagi setiap awal pagi kena datang kantin sebab aku juga adalah guru yang bertugas sebagai penyelaras Rancangan Makanan tambahan (RMT). Jumaat ini kena atur perjumpaan PIBG. Oh ye, satu lagi hal aku bakal menyelaras program SEMAI bermula hari ini sebagai tugas yang baru. Ngeee~

Apa pun terima semua seadanya. Hadapi semua dengan senyuman. Tugas tetap tugas K.. Salam keceriaan. Buat lah kerja anda seikhlas yang mungkin kerana Allah swt.

~HADAPI DENGAN SENYUMAN~

8 comments:

Nora Shahaira said...

Akak nora suka tengok cikgu lelaki bz..nampak smart..

Ums Niza said...

aduh geng..dah rutin kita sebagai guru nie...kerja nak abis - abis...

whitecappuccino said...

all the best! senyum..

Gen2Merah said...

Nora Shahaira---> ya ka akak.. makin bersemangat kembali plak aku nak rajin2 kalau macam ni.. ngeeee~

Gen2Merah said...

Ums Niza---> betul betul betul

MAPPIAU said...

bile dah lame cuti tetibe bile nak buat keje rase janggal pulak kan hihihi

mudahan segala urusan kerja di permudahkan yea :)

Gen2Merah said...

MAPPIAU----> thanx for the support.. sama2 la kita bekeja dengan seikhlas hati

Gen2Merah said...

whitecappuccino----> hadapi dengan senyuman (",)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...