G2M Superfriends

Wednesday, March 7, 2012

Wordless Wednesday #19 | A SPECIAL CHILD

Wordless Wednesday

A Special Child
Who's taught us many things
Most of all real Love



34 comments:

QasehnyaRania said...

guru seorang yg penyayang...;)

mornink cekgu,jagn lupa sarapan ..HEHE ;)

Ezad Skytech said...

mereka semua sememangnya istimewa...:D

> selamat pagi....

Yatie Awang said...

akak suka tengok gelagat anak2 istimewa ni, dulu kat sebelah rumah akak pun ada, selalu datang rumah akak nak main..mereka juga perlukan kasih sayang dari kita kan

Kancil 8349 said...

bidang kau nie kan geng...

Puan Kutu said...

mereka sgt istimewa..diri mereka penuh dengan kasih syg...:)

Mama Ema said...

sepupu akak mengajar anak-anak istimewa..

Eye_nee said...

kerana itu meraka dipanggil ISTIMEWA...

cIk JanNah said...

istimewanya mereka. semoga cikgu pon jadi "seistimewa" mereka. ameen :)

Masz Sidek said...

mereka memang istimewa...

Tiramisu Fatiema said...

memang tersentuh hati bila tengok anak2 istimewa macamnie..

Pok Amai-Amai said...

Sweet! Mengajar kita erti kesabaran, kasih sayang, tanggungjawab dan banyak lagi...

=D

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

istimewanya mereka dan istimewanya ibu bapa mereka yang menjaga mereka dengan penuh kasih (^___^)

Pen Biru said...

cikgu pendidikan khas mmg kena betol2 pnyayang n pyabar

cheqna said...

anak2 istimewa ni ada hak mereka jugak..mak ayah jangan kurung kat umah je anak2 istimewa ini dengan alasan malu

maszull said...

assalamualaikumcikgu dil...menjadi guru kanak2 khas ni perlukan kesabaran dan betul2 penyayang sbb mereka mempunyai sifat yg sensitif sekali...:)

bobiedanbad said...

Andu bah, so cute. Cikgu ajar pendidikan khas kah?

fiza said...

Cikgu yg mengajar pon mesti istimewa juga kan. Bukan mudah nak ajar anak2 istimewa nih, kesabaran yg tinggi perlu ada.

Papa Mifz said...

mereka perlukan perhatian lebih kan...

Hanie Dew said...

mereka sangat disayangi Allah.

cinnamon.com said...

selamat tghari cikgu..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

:)

Rtp Farra Arisha said...

a special child always has his/her own 'keistimewaan semula jadi'. :)

Cikgu Ma said...

hat baju batik merah tu sapa? dok peace, muka x nampak...hehe

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

ingakn kita yang kita prnah macam tu

3no gr33ny said...

mudahnya kanak2 sebegini menyayangi tanpa sebarang erti iri hati...moga mereka senantiasa dilindungi Illahi

IntaNBerliaN said...

tak kira macamana pun kita tp kita semua adalah istimewa n memerlukan kasih sayang antara satu sama lain.. :-)

Dylla Abas said...

sebab itu la mereka di gelar 'istimewa' kan :)

ABU said...

:(

anisalya said...

aspecial child need a special care and attention as well kan...

*SiRibenMerah said...

bila diorg ada insiatif nk dtg sekolah, cikgu2 lah patut rasa bangga sebab budak2 neh ikhlas nk belajar.. so, harap dpt laksanakan tanggungjawab sebaik mungkin..

chaiyok2 cikgu~
gambate!

Jue said...

sayu hati aku tgk gambo ni huhu

MaryaYusof said...

Comel, suci dr dosa :) Istimewa, biasanya mereka ini disayangi kan cikgu?

AmirFX said...

Special kids means more attention and thats why they're special... :D

Iffah Afeefah said...

btol

tp slalu mak bapak dorg slh gne kelebihan mereka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...