G2M Superfriends

Friday, March 2, 2012

HADIAH terbaik

Hadiah Terbaik


Kepada kawan - Kesetiaan
Kepada musuh - Kemaafan
Kepada ketua - Khidmat
Kepada yang muda - Contoh terbaik
Kepada yang tua - Hargai budi mereka dan kesetiaan.
Kepada pasangan - Cinta dan ketaatan
Kepada manusia - Kebebasan

Semoga urusan kita dipermudahkan di hari Jumaat ini.

(",)


55 comments:

IMANSHAH said...

semoga hari ini lebih baik dari semalam

Citarasa Rinduan said...

amin.............
kak ayu percaya kamu mmg seorang yang sangat baik,...

MaryaYusof said...

Salam Jumaat cikgu :)

Hadiah buatmu dariku... Sebuah doa semoga kamu selalu di bawah rahmat & lindunganNya...

Naz said...

InsyaAllah

fiza said...

Betul tu...salam jumaat cikgu ☺☺

AmirFX said...

Hadiah untuk menang men bedminton? haha.. Salam Jumaat bro...

cinnamon.com said...

banyak2 selawat ke atas Rasulullah s.a.w.

MulutPayau said...

betul tu dik...
Semoga Allah pemudahkan segala urusan kita...dan semoga kita sntiasa di bwah lindungan-NYA..

*SiRibenMerah said...

salam Jumaat..
semoga diberkati Allah selalu..


**psssttt, saya tau main game kat bawah tuh.. cikgu pemulihan yek?

Masz Sidek said...

insya-allah... semoga urusan kita dipermudahkan hari ini dan diberkati...

fiza nurani said...

@*SiRibenMerah game ape tu ????

whitecappuccino said...

yess! all the best for everybody..alhamdulillah untuk kehidupan kita hari ni dan seterusnya.

Cikgu Ma said...

salam jumaat cikgu

**cikgu linus ke???

tunz said...

moga anda akan jadi antara yang terbaik

amy1906 said...

insyaALLAH, moga semua dipermudahkan. ^_^

Mama Ema said...

INSYAALLAH

Ayuni said...

bglah hadiah walaupun hati sakit....

Dylla Abas said...

hadiah kemaafan tu paling bererti :)

p/s : morning abg (",)

Nora Shahaira said...

memang itu yang terbaik..
moga jumaat mu sentiasa membawa keberkatan dan sentiasa dirahmati hidupmu

QasehnyaRania said...

dihari jumaat ni..mudah2an segala-galanya dipermudahkan ..amin

how r u today :)

Jue said...

betul =)

intan_blur said...

slm cikgu,..
moga2 hari jumaat nih penuh keberkatan..
selamat hari weekend cikgu..kim slm ngan ank murid ye..

wahida said...

like giler2 n3 ni..

Bulan Syurga Firdausi said...

sgh petg jumaat tgk cikgu!smua org suke pd hadiah kn

Eye_nee said...

Kepada kawan - Kesetiaan...

Nice sgt ni bro...

cik dila.. said...

insyaallah. have a nice day cikgu :)

Hanie Dew said...

kepada tuhan kehambaan.

hadapi dengan senyuman. hehheehhehe..

maszull said...

assalamualaikum cikgu dil...alhamdullilah semoga kita akan menjadi yg terbaik lg keesokkan hari yer...:)

Tiramisu Fatiema said...

hope tommorow will be better ya..

Kancil 8349 said...

terbaik geng...semoga segala urusan dipermudahkan...laksanakan program Guru Penyayang

Citra NaniZam said...

All the best :)

cIk JanNah said...

insyallah ameen.
en gen2merah dah terima hadiah jannah? risau tak sampai lagi :)

Iffah Afeefah said...

Ske tgk gmba tu

ps: ske tgk cikgu rajen update

IntaNBerliaN said...

a'aa setuju dgn hadiah tu semua..

tpkan cikgu, sy nak tanya, ank murid cikgu tu tgh buat apa yer?.. cikgu ajar apa tu

ieda said...

insyaalllah semoga hari2 kita mendapat keberkatan darinya .. aminnn ;)

Sham said...

salam dari rakan secawat...ops sejawat...

selamat berjumaat bro...folow u...

3no gr33ny said...

bagaimana mahu kita beri kebebasan kepada manusia yer sahabat??

BBM tu tuan hamba reka sendiri ke?? macam menarik je..hehe

Puan Kutu said...

sentiasa mengharapkan dan ingin memberi hadiah terbaik itu..:)

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

memang terbaik :)

ABU said...

Simply siti Sgt entry ni.. Tapi sgt bermakna

LidiaSuraya said...

Semoga hari hari mndatang lebih bsik dr hari hari yg lepas

Nisa Greennnpanda said...

mmg hadiah2 yg t'baik tue ^_^

Titisan Hujan said...

nk bg hadiah mahal2 xmampu
ni je yg TH mmpu bagi

ehehe

Hafizin Jamil said...

hadiah yang paling baik ke ni cikgu??hee

NOOR FATIN said...

hadiah yg xdapat dibeli dengan wang ringgit! :)

Si BuDaK KaChAk said...

kemaafan adalah yg terbaik....

=)

anisalya said...

memang hadiah yang terbaik...

Eera Shera said...

antara semua tu, kemaafan la yg plg ssh walopon nk ckp tu senang lg dr buat

delarocha said...

well said

Ezad Skytech said...

setuju sgt dgn entri ni..:D

KhaiZa said...

bila dah kena air dingin kat muka... insyaallah akan terus rasa segar... tp sementara nak kena air dingin tu kena betul2 kuat... sebab sejuk.. air dipagi hari.. hu hu.. selingan.. cantik gen2merah tu

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

(^___^)

c'axoera ヅ said...

sesungguhnya cikgu! dakapan syaitan itu selalu menghayalkan dan mengasyikkan dan membuatkan saya salu lambat smpai opiss hahaha

AriF FaZDiLaH said...

datang follow dari blog eeiyss

maszull said...

assalamualaikum cikgu...menarik ni cikgu...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...