G2M Superfriends

Monday, April 25, 2011

2 Malaysia


Suatu pagi di Kelas Pemulihan SKBPT. Murid pemulihan tahun II bergabung dengan murid pemulihan tahun III.

"Okey kelas hari ini kita akan buat satu permainan. Permainan padan dan menang. Tapi sebelum tu cikgu mau kamu dibahagikan kepada dua kumpulan ya".

Murid-murid  bergerak  mencari kawan masing-masing yang mana setiap kumpulan terdiri daripada 5 orang kesemuanya.

"Ok, dah dapat kawan dah ada kumpulan, sekarang cigu nak setiap kumpulan beri nama kumpulan kamu masing-masing."

Murid-murid berkumpul membincangkan nama kumpulan mereka. 

"Okey, kumpulan I, apa nama kumpulan kamu?"

"Hmmm.... nama kumpulan kami ada lah kumpulan 1 Malaysia." "yeaaaahh". Nurain selaku ketua kumpulannya begitu bersemangat melaungkan nama kumpulan mereka.

"Okey, kumpulan II plak. Haaa Sukri, pa nama kumpulan kamu?"

"Hmmmm, aaaa... Nama kumpulan kami adalah kumpulan 2 Malaysia.... " hahahaha". Satu kelas tergelak.. 

Aduhai, murid-murid pemulihan ni bikin aku senak perut jak. HAHAHA


~HADAPI DENGAN SENYUMAN~

11 comments:

padlie said...

nasib baik dua kumpulan je.. kalau tiga..? haru...

Prince Halilintar said...

saya nk join sekali boleh cikgu..nama kumpulan saya 3 Malaysia...hahahaahhaha

Gen2Merah said...

padlie----> kalau 3 kumpulan, jadi lah kumpulan 3 Malaysia.... hahahaha

Gen2Merah said...

Prince Halilintar----> hahahahaha.. bagus2.. bijak2 murid saya ni

Citarasa Rinduan said...

kalau macam tu,,
kak ayu jadi pengadil lah... nama kak ayu.. 5 MALAYSIA... hehheheh

Citarasa Rinduan said...

selamat malam dik

Gen2Merah said...

Citarasa Rinduan -----> hahahaha... bestnya. tak lama lagi akan muncul lah slogan sampai 10 Malaysia ni.. hhehe..
Selamat malam juga kak. Moga esok akan lebih ceria buat Citarasa Rinduan

ijoks2009 said...

Salam cikgu,pandai jugak budak-budak tu bermain ngan nombor ye.
Saya nak tubuhkan kumpulan
sick malaysia :)

NOOR FATIN said...

hahahah nak jugak 2malaysia! haha

Gen2Merah said...

ijoks2009 -----> kumpulan sick Malaysia? heheheheh.. ok juga idea tu (",)

Gen2Merah said...

NOOR FATIN-----> budak2, mungkin xda idea lain la tu (",)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...