G2M Superfriends

Wednesday, June 13, 2012

Wordless Wednesday #21 | AWAN TWISTER

On Wednesday, you'll tell the story








Awan luar biasa iaitu Awan Arcus terbentuk di Kota Kinabau Sabah pada pagi 12 Jun (7:50-915 pagi). Ketika gambar diambil, cuaca stabil tanpa angin dan hujan. Namun menjelang tengahari, ribut kencang berserta hujan melanda seluruh kawasan Pantai Barat Sabah.

Subhanallah.

Sumber Copy: Sabah.Net



38 comments:

~Sweet Honesty~ said...

takutnyaaa...hanya allah maha mengetahui rahsia disebalik kejadian..

AmirFX said...

Awan Nano..

aizamia3 said...

tiap kejadian pasti ada hikmhanya.. ;)

anitadiana said...

subahanaallah...tengok awan tu takut..tapi alhamdulilah tiada yg buruk belaku ya ..cikgu....

cinnamon.com said...

menakutkan..

Allahuakbar

IntaNBerliaN said...

bentuk awan ni sebenarnya cantik tapi takut tengok.. moga kita semua selamat dari apa2 musibah..

nurbeena said...

Subhanallah..... unik sekali ciptaan Ilahi. Hanya dalam pengetahunaNya

bobiedanbad said...

Cantik..

:: Mrs.Eady :: said...

subhanallah..

Rapunzeel Cikilolo said...

memang sangat takut...

Ayuni said...

seram....

*SiRibenMerah said...

subhanaAllah.. semuanya rahsia Allah...

Adylia Qarissa said...

kalau ditenung lelama awan nie, seram kan ...

Yana Libra said...

subhanallah..takut jugak kalau ribut2 ni..

LydSunshine said...

Nampak macam angin puting beliung melanda. Seram gak tgk. Tapi saya suka awan.

bukankosong said...

ciptaan tuhan yg luar biasa, thnks dtg & follower

keep in touch!

Rai said...

subhanallah..yg mula mula tu cantik je..bila dah bertukar warna takutt..

eLL said...

subhanallah, macam taufan torpedo tapi itu sebenarnya awan je,

QueeN TerataI said...

betapa hebat dan besarnya kuasa Allah SWT kan...

JunAina said...

Takut tengok awan mcm tu rasa spt angit nak runtuh!

Syira said...

salam..

ngerinya,,nak masukkan dalam blog juga lah ni.

Masz Sidek said...

subhanallah... takut pula nak tengok awan yg serupa puting beliung tu...

semoga dijauhi dari bencana2..

Kancil 8349 said...

banyak dalam fb nie geng....penuh je wall ku sebab gambar2 nie

Iffah Afeefah said...

subhanallah!

maszull said...

assalamualaikum cikgu...subhanallah....betul la semua dok cite tentang awan yg serupa mcm puting beliung ni...:)

KuNanGKuNanG said...

takutnye tgk awan2 berbentuk camtu..

THE LEKAT LEKIT STORY said...

awan ni menyeramkan..

[sutera kasih] said...

Subhanallah..masa ujan kemarin, bkin seram ya, padahal dlm ofis airport..tp angin, Masya Allah...kuat betul..huhu

lieynanilaz said...

subhanallah!!.

pok amai-amai said...

Seram tgk awan tu...

Zul Fattah said...

Subhanallah.. kuasa Allah.. patut r, ramai kawan2 sabah pos gambar ni dlm fb.. erm

Cikgu Ma said...

assalamualaikum...apa khabar? =)
lama x singgah blog cikgu...

subhanallah...kebesaran Allah

Ckin Kembaq said...

Allah..macam ombak atas kepala... =_=

Eye_nee said...

Inilah bukti kekuasaaNYA kan...apa saja warna bentuk boleh diubahnya sekelip mata..dari kelihatan biru cantik pd awalnya dan kehitaman menakutkan kemudianya....Subhanallah..Maha suci Allah....

ch000tz axoera ヅ said...

gambar² dari sumber mana yea..?

MamaEma said...

khabarnya ia berpunca dari taufan di Filipina

whitecappuccino said...

subhanallah...uniknya kejadian..

9n0L4 said...

ohhhh. ni la awan yg org duk bercakap tu ehhhh. baru dpr tgk gmbr nye. ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...