G2M Superfriends

Monday, June 11, 2012

HUJAN tak henti-henti


Sejak lewat petang, membawa ke malam dan pagi awal hari ini, hujan renyai-renyai turun tak henti-henti. Di perhatikan beberapa tempat telah pun dinaiki air. Apa pun rahmat Allah swt untuk kehidupan segenap alam. Semoga segala-galanya dipermudahkan.

、、ヽ`、ヽ 、ヽ`、ヽ`、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ``、ヽ```、ヽ、ヽ、
`、、ヽ`、ヽ 、ヽ`、ヽ Hujan Yang Renyai2...ヽ`、`、ヽ、ヽ
`、ヽ、ヽ``、、`、、ヽ`、ヽ 、ヽ`、ヽ`、ヽ ヽ`、ヽ、`、ヽ```、ヽ、
`、ヽ、ヽ``、、`Membuatkanku Bertambah Syukur...、、ヽ`、
`、ヽ`、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ``、、`、、ヽ`、ヽ`、ヽ``` 、ヽ
... `、ヽ`、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ`、Kerana...、ヽ`、ヽ、ヽ``、、`、` 、ヽ```
`、ヽ`、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ``、、`、、ヽ、`、、ヽ、ヽ ヽ
`、ヽ```、ヽ、ヽ、Saye Ada Tempat Berlindung Dari Kesejukan...`、、ヽ`、ヽ、ヽ``、、、`、、ヽ `、ヽ 、ヽ`、ヽ`、ヽ ヽヽ 、ヽ 、`、ヽ、ヽ、ヽ、`、、ヽ`、ヽ`、ヽ、ヽ`、、`、、ヽ`、 ヽ `、ヽ`、ヽ`、ヽ```、ヽ、ヽ、`
`、ヽSedang Ramai Orang Lain Diluar Sana Tiada Rumah...`、ヽ```、ヽ、ヽ、
``、、`、、ヽ`、`、、ヽ 、ヽ`、ヽ 、ヽ`、ヽ` 、ヽ`、ヽ```、ヽ、ヽヽ、ヽ、ヽ、ヽ、ヽ、ヽ、ヽ、ヽ、ヽ 、ヽ`、ヽ``、ヽ```、ヽ、ヽ、
、`、、ヽ`、ヽ 、ヽ`、ヽ`、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ``、ヽ```、ヽ
、ヽ`、ヽ`、`、、 ヽヽ、ヽ (“.)`、`、、ヽ`、ヽ 、ヽ`、ヽ`、ヽ```、ヽ
ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ``/█\.ヽ 、ヽ`、ヽ、ヽ`、ヽ 、ヽ``、ヽ```、ヽ
ヽ`、ヽ`、`、、 ヽヽ、ヽ`_||_`、、|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ |`、
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓ ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓



38 comments:

anisalya said...

betul tu. alhamdulillah. bersyukur atas nikmat hujan dan masih ada tempat berlindung.

Syakir Rahman said...

betul tuh... kt sini(shah Alam) dah brapa mgu x ujan2..tga malam2 pon sgt panas..moga ada hikmah disebalik stiap kjadian.. :)

~Sweet Honesty~ said...

area tuaran menuju ke kk banjir..hampir2 terlepas flight..sekali smpai epot, delay pula.. huhu..

dee said...

hujan? oh ingat early year je hujan lebat. dah tgh2 tahun pn hujan juga. em3

Adylia Qarissa said...

hujan yang turun bagaikan mutiara ...la la la la..

best tak dkna nyanyi??

Dylla Abas said...

kat KL ni kalau hujan tak henti-henti pasti banjir...tapi,best la hujan...cuaca pun sejuk je.paling best dapat sambung tarik selimut :)

p/s : good morning abang!!

maszull said...

assalamualaikum cikgu....selamat pagi cikgu suara anak murid kembali kedengarankan...

hujan rahmat tu cikgu...:)

Citra NaniZam said...

betul tu cikgu... semoga kita sentiasa bermuhasabah diri dan syukur pada Nya.. semoga hujan membawa rahmat buat seluruh alam

Citra NaniZam said...

betul tu cikgu... semoga kita sentiasa bermuhasabah diri dan syukur pada Nya.. semoga hujan membawa rahmat buat seluruh alam

*SiRibenMerah said...

selamat hari isnin...
br start keje kan.. lamaaaa cikgu cuti.. hehehe~

cinnamon.com said...

hujan oh hujan di sini agak panas dan bahang..

kak bersyukur apa2 pun.
alhamdulillah.

bukankosong said...

hujan rahmat

aminnn

pena rozie said...

syukur alhamdullilah...

QueeN TerataI said...

hujan yer... best pe sejuk.. cuma kalau kat KL ni hujan alamatnya bertambah teruklah jammed.. :)

bobiedanbad said...

Syukur Alhamdullilah :)

Hanie Dew said...

oh..aku sangat suka hujan.selagi ia tak membawa bencana, ia adalah rahmat dari Allah.

aku sangat takkesah kalau naik motor dalam hujan..hhuuhuhu..tp agak bahaya la..

ps:yup sara hidup kat kl mmg tinggi, gaji byk mana pun tak cukup kalau kurg bersedekah,berjimat,sbb kat kl ni mcm mcm ada, jd kehendak kadang kadang mengatasi keperluan.mcm di twu kan brg makanan dan brg lain agak mahal sbb kos penghantaran tp kalau gaji RM2000 tu kira byk jugak la.

IntaNBerliaN said...

hujan rahmat.. :-)

sy mmg sk ujan sbb rs mcm nak tdo je memanjang.. hahhahhaha

Iffah Afeefah said...

sini xhujan

ermm sedih kan bile pk cikgu

pok amai-amai said...

Cute je kata2 cikgu kat bwh tu. Siap ade rintik2 hujan, rumah dgn org yg comel.

Heee~

Kat sini masih teriklah cikgu. Selamat pagi dan selamat mengajar!

Masz Sidek said...

beberapa hari ni cuaca memang selalu hujan... sejuk jer... tido pun sedap...

Mak Wardah said...

Salam.

Akak rindu betul dengan bumi Tawau yang semua MP dia baik2. terbalik cikgu kat sini panas berbahang. Salam buat orang Tawau. InsyaAllah akan kesana nanti.

msredcheesecake said...

hujan kan rahmat....

tido pon sodap.... heeee

JunAina said...

Cikgu...pokok2 sedang bertasbih dengan rahmat ALLAH. Andai tiada hujan kontanglah ia.

aizamia3 said...

bila DIA dah bagi panas kemudian didatangkan pula hujan.. Allah itu adil kan.. ;)

lieynanilaz said...

bersyukur dengan apa yg ada...

Rai said...

selamat kembali mengajar!

kat sini panas teriklah..dua hari kami tak ke mana..di rumah saja..

Aien Alien said...

singgah petang...selamat kembali mengajar :D



hujan rahmat...bersyukurlah kita punya tempat berteduh.

sankai said...

hujan sedap tidur. lama tidak tidur time hujan.

Yana Libra said...

bersyukurlah dengan apa yg ada kan~ :)

Zul Fattah said...

Alhamdulillah.. bersyukurlah dgan hujan nikmat ini

Kancil 8349 said...

apasal tempat aku ndak hujan geng...mendung je tempat kami nie...


kau apa cerita lama ndak muncul nie...bercuti sakan juga ke

Hanie Dew said...

ps: ala..samela maknanya kan.gugirl tgk bola tgk player hensem, boboy tgk penyokong seksa seksa..oohhooo..

~ yus ~ said...

syukur alhamdulillah, masih mampu menikmati nikmat dunia ini, moga tidak menjadikan kita lupa dengan akhirat yang kekal kan cikgu.

Yumida said...

alhamdulillah..hujan rahmat...menyuburkan hasil tanaman petani..
hujan2 camni..mmg bgs utk berdoa...memohon kpdNya

whitecappuccino said...

hujan? sukeeee!!

Marya Yusof said...

As salam,

Hola Profesor! In spanish, profesor means cikgu! :)))

Como estas? Muy frio! Apa khabar? Sangat sejuk!

Tgk ujan tu... alahai rindunya... Pandai profesor lukis2 tu...hehee comel... Titisan mutiara! Rahmat ALLAH dimana-mana :)))

MamaEma said...

Alhamdulillah...

etuza said...

carilah yg terbaik, cukup syarat.alhamdulillah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...