G2M Superfriends

Saturday, May 12, 2012

Senyum pagi Sabtu #1

Harga Sebentuk Cincin


Di sebuah kedai emas, seorang wanita tiba-tiba terkentut ketika cuba menonggeng melihat sebentuk cincin yang dipamerkan. Dia tersipu-sipu malu lalu melihat sekeliling dan perasan ada promoter di belakangnya...

Promoter tu pun bertanya la "Boleh saya bantu cik?"

Wanita tu menganggap promoter itu tak perasan la yang dia kentut tadi, lalu dia pun bertanya "Berapa harga sebentuk cincin ini?".

Promoter tu jawab, "Kalau tengok pun Puan boleh terkentut, saya pasti Puan akan terberak bila tau harganya".

hehehe.... Senyum. 

*Lawak ni saya petik dari status FB rakan. Mohon maaf kerana ada perkataan yang kurang sedap untuk didengar. Selamat pagi sabtu yang ceria buat semua..

35 comments:

Marya Yusof said...

As salam Cikgu,

Buenos dias! Hahahha... Kat sini dah mlm tp still gelak guling2 baca ni... selekeh punye promoter! eh bukan wanita tu..hehehe

maszull said...

assalamualaikum cikgu dil....hahahhahaa pagi2 dah wat lawak jer cikgu kan.....dlm kedai pun boleh kentut kan...:)

Adylia Qarissa said...

hahahaaaaa...siot jer promoter tu kan..

AmirFX said...

Haha.. Betul2 kaw punya promoter... :D

Kakzakie said...

Hahaha.... macam-macam org nak buat lawak.

anisalya said...

ala, bukan berdosa pun dai kentut. kecoh la promoter tu.

anisalya said...

ala, bukan berdosa pun dai kentut. kecoh la promoter tu.

aizamia3 said...

kentut tu kan normal.. tapi cara promoter tu layan wanita tu agak tidak sopan walau mungkin bagi dia hanya untuk bergurau.. hikhikhik..

cinnamon.com said...

sampai mcm tu sekali ye.

tersipu2 balik...
langsung tak jadi beli..

p/s :)

9n0L4 said...

haha. gelak guling². ;)

~Sweet Honesty~ said...

hahaha..lucu pla ne cikgu..(^_^)

MulutPayau said...

hahaha...mmng gelak baca.....

Aien Alien said...

haha...amboi mahal sangatlah tu kalau terperanjat sampai ter~~~ hehe..

[PCL] said...

salam singgah sini...

sampai terkentut !...harga emas makin murah nih...agaknya lah..hehehe.

p/s : @Gen2Merah: alhamdulillah..terima kasih sokongan anda.

bobiedanbad said...

hehehe

Eye_nee said...

tragedi sebuah kentut.....hahahahaha..

Citarasa Rinduan said...

hahahhaha..
kak ayu yang sedang penat rasa hilang letih..

sangat lawak..
agak2 kalau terberak, warnanya mmg sama mcm emas..

hahahhaha


(PS: rindu kamu juga)

Santri T.P.I.N.I said...

salam kunjungan cikgu, terima kasih atas doanya untuk arwah ibu saya...

lawak juga cerita ni walaupun mood saya dalam keadaan sedih...

aimaniman said...

kurang asam punya promoter tu..

kalau akak sah x kan datang lagi kedai tu sbb perasan kedai dia utk org mampu jer.. patutnya dia layan sama jer utk semua pelanggan..

feza said...

jujur dan ikhlas je si promoter tu bagi ayat.ekeke

Ryu on ahsfantasy24.com said...

hehe..
kelakar betul,
cmane boleh tkentut kuat2 ;D

Dylla Abas said...

hehehehe..teruk betul promoter tu kenakn perempuan tu..anyway mmg gelak besar masa baca entri ni :)

NOOR FATIN said...

wahahaha mahal sangatt kott.. isk2 perlii betol. ha3

rieda_ffya said...

best joke le...

Rtp Farra Arisha said...

anggaplah itu sekadar gurauan semata wkwkwkwk

IntaNBerliaN said...

ahhahhahhaha... lawak2..kikiii

3no gr33ny said...

emm agak tak sopan ek jurujual tu..huhu

lieynanilaz said...

aduhh...malunya..keh keh.

Iffah Afeefah said...

Lawak y kejam

eee malula

ABU said...

hahahaha berak dalam seluar la kalau macam tu.. baik dak paya bagi tahu harganya hahaha

THE LEKAT LEKIT STORY said...

kalau ada promoter yg lazer cmtu.. wlau mmpu beli pn sy x kn beli sebabnya bkn pasal dia sebut kentut tu tp sbb dia cuba memandang rendah kt pelanggan. :D

Mr.Clive said...

hahaha lawak la bro..kehkehkehh

Ezad Skytech said...

haha...pandai promoter tu....hee...lawak je baca...haha~

anitadiana said...

kelakar lah cikgu..lawak...

Hanie Dew said...

bahahahahaha..lawak tak senonoh betul hahaha..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...