G2M Superfriends

Monday, January 9, 2012

Perhimpunan 901


Salam buat semua. Hari ini '901' atau lebih jelas dengan nama panjangnya '9 Januari'. 


Pagi tadi ketika ribuan penyokong pembangkang berarak meraikan 'demo 901' di hadapan mahkamah jalan Duta Kuala Lumpur, sekolah-sekolah seluruh negara juga tidak ketinggalan untuk mengadakan sesi perhimpunan sekolah yang lazimnya diadakan pada setiap hari Isnin. ekekeke. Yaa, hari Isnin kan 'morning prayer' untuk semua para pekerja. Hari permulaan yang penuh semangat dan keceriaan untuk bekerja. xoxo (",)

Alhamdulillah, perhimpunan sekolah hari ini adalah yang pertama kali diadakan untuk musim baru persekolahan sesi 2012. Cuaca yang baik, seceria senyuman kesemua warga sekolah SKBPT. 

Agenda perhimpunan sulung kali ini dihiasi dengan acara perlantikan para pengawas dan ketua-ketua darjah setiap kelas. Turut menghiasi majlis  adalah sesi perkenalan dengan dua orang guru yang baru berpindah ke sekolah ini.

Selamat datang ke SKBPT ye cikgu. Mohon maafla, tak berapa nak ingat nama dua orang cikgu baru ni. ekekeke. Maklumlah masih baru, lagipun kalau terserempak hanya sempat menggelar mereka 'kakak' @ 'cikgu'. 

Okkey lettewww kan.. (",)

Apa pun, semoga kita semua warga sekolah menjadi satu pasukan yang bersemangat untuk menjayakan Visi dan Misi sekolah. (",)



36 comments:

Eera Shera said...

paling x suka perhimpunan..pengakhirannye bergosip la kt blkg ;)

hamzah ian said...

lama dah tak berhimpun hari2 isnin.. rindu pula zaman skolah

maszull said...

assalamualaikum cikgu dil...semangat baru pada pagi2 Isnin...cikgu baru pun bersemangat baru gak...:)

Afida Anuar said...

berhimpun jugak dia rupanya!;)

~Nana BamBam~ said...

assembly sekolah ..huhu..

whitecappuccino said...

assembly sekolah kami pagi ahad dalam dewan..lepas nyanyi 3 buah lagu rasmi, pelajar boleh duduk di lantai dewan sambil dengar ucapan.

Puan Kutu said...

bestnya ada perhimpunan..kt tmpt keje lama kena ikut gak berhimpun tp disebabkan keja shift,jarang sekali nmpk muka sy..kt tmpt keja baru nie takde..mmg dah tak merasa perhimpunanlah sy..

jadi cikgu tiap2 minggu boleh perhimpunan.best nyanyi lagu negaraku...keke

delarocha said...

klu cikgu baru tu muda dan hot mesti cepat ingat namanya kan kan kan.. huhu

Iffah Afeefah said...

td buat pertama kali tuk 2012 nynyi lagu negaraku kt phimpnn

Gen2Merah said...

@delarocha ehehehe.... betol3x... (",)

Cikgu Ma said...

teringat kisah Cikgu Sunan waktu p BIG lepas...pemerhatiannya kat tapak perhimpunan...

**cikgu, blog saya x ramai peminat pon...x hebat tang mana la...len la cikgu, blog attractive kt HH n bro Ben lagi..hehe

Ezad Skytech said...

sy suka perhimpunan bila hari isnin...sy dulu pengawas...time perhimpunan ronda2 satu sekolah...heee~ :D

Mak Usu said...

Rindu nya zaman sekolah rendah dulu2 tu.. Suka berdiri paling depan.. Boleh nampak muka2 cikgu lelaki hensem.. hahahha

3no gr33ny said...

berhimpuan dan perhimpunan tu beza maknanya walau bunyiknya macam sama..huhu...

berhimpun dgn ank2 murid lagi terhibur..yer dak cikgu?

Gen2Merah said...

@3no gr33ny iya enor.... berhimpun dgn murid2 lagi terhibur... ehehe (",)

Tiramisu Fatiema said...

rase nak lalui balik je zaman sekolah..huhu..baca ikrar mase perhimpuan..semngat tul

AmirFX said...

901.. haha.. Nice one! Aku dulu2 salu naikkan bendera jer time perhimpunan..

IntaNBerliaN said...

dulu zaman sekolah... xsuka betoi dgn perhimpunan ni.. lenguh kaki diri lama2...hihii

aizamia3 said...

kenangan masa sekolah rendah.. dapat naikkan bendera masa lagu negaraku.. rasa bangga masa tu.. kemudian, baca ikrar diikuti semua warga sekolah..

Dylla Abas said...

sy paling suka perhimpunan pagi masa sek rendah..sebab masa tu sy pengawas..jadi selalu boleh escape..huhu :p

p/s : morning cikgu (",)

Mama Ema said...

perhimpunan sekolah tidak salah..perhimpunan lain tu yg salah dan banyak susahkan orang

cinnamon.com said...

perhimpunan seluruh sekolah di malaysia...nak meriah bawa je dpn AI..

Hanis Azla said...

klu dulu waktu perhimpunan suka nak berborak dgn kawan2.. bila cikgu atau pengawas tegur baru senyap sikit.. he..he..

anitadiana said...

kat sekolah paling tak suka perhimpunan...last-last duk sembang kat belakang..he..he

Kancil 8349 said...

Selamat kembali bertugas

Nisa Greennnpanda said...

xsuke perhimpunan ari isnin.. pjg sgt, huhu~...

Ct Aja said...

seronoknya jadi cikgu...hiihihiii.... selamat memulakan sesi persekolahan

~ yus ~ said...

dulu tak suka sangat kalau perhimpunan tu mengambil masa yang lama. Awal2 je dengar apa yang di beritahu di depan, lepas tu dah tak dengar apa..hahaha

cik sakura said...

baru je lepas berhimpun sebab ada sukan..hehe..apa-apa pun selamat memulakan tugas di tahun baru ye..

klcitizen cikgunormah said...

dah selasa dah ni :)

aimie amalina said...

cikguuuuu!
nak pegi perhimpunan jugak
hehehehe

Pok Amai-Amai said...

Aik? Pengaruh Samy Vellu ke? Heheheh!

ABU said...

hahahahahahahaha lawak seh serius.. gelak kuat aku kat opis.. agak agak la...hahahahahaha

ABU said...

ops aku dah tersalah letak komen lagi kat blog ni..

apasal komen tuk entry duduk kat atas..aisshhh!!

btw, rindu zaman sekolah.. nyanyi lagu negaraku dan sabah tanah airku..

c'axoera said...

tinggi betul impian adam smpai tak takut terik matahari hehehehe :p


http://ch000tz.blogspot.com/2012/01/www-14-wednesday-wild-cute-guest.html

Aien Not Alien said...

dah lama tak join perhimpunan... ^_^"


awal2 je semangat...tengah2 & hujung dah mula hilang tumpuan...hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...